bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
استاندار همدان با بیان اینکه پرورش ماهی قزل‌دانش به حمایت‌های دولتی نیاز دارد، گفت: حمایت از مزرعه پرورش ماهی قزل‌دانش نهاوند در سفر رئیس جمهور به همدان طرح موضوع می شود.

به گزارش بازارنیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: دولت از شیلات استان همدان و واحدهای تولیدی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

وی بابیان اینکه پرورش ماهی قزل‌دانش نیاز به حمایت‌های دولتی و همچنین تلاش مدیران مجموعه دارد؛ افزود: با توجه به شرایط کشور و اهمیت مزرعه پرورش ماهی، این مجموعه در پروژه سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه بهره‌وری و استفاده صحیح از منابع تلاش مضاعف صورت بگیرد، اضافه کرد: با نگاه حمایتی مجموعه بانکی، مشکلات بانکی مزرعه پرورش‌ماهی قزل‌دانش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حل و مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: خواسته ما از مقامات عالی وزارت جهاد کشاورزی این است که از اعتبارات ملی در راستای اتمام پروژه پرورش ماهی استفاده شود.

وی افزود: استان همدان در حوزه شیلات اقدامات خوب و قابل‌ توجهی دارد و حمایت‌های مسئولان عالی را می‌طلبد.

استاندار همدان گفت: در استان همدان و در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع بانک کشاورزی به آن‌ها تزریق شده است.

وی با بیان اینکه باید اعتباری ویژه برای شیلات استان دریافت کنیم، گفت: بخش مورد نیاز کشور در زمینه تامین بچه ماهی و تخم چشم‌زده از خارج از کشور وارد می‌شود که با راه‌اندازی مجدد شرکت قزل دانش ۴۰ درصد نیاز کشور تامین می‌شود.

/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: