bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
قرارداد همکاری هلدینگ صبا تامین و شرکت ذوب آهن برای عرضه ۷۰۰ هزار تُن از محصولات این شرکت در بورس کالا امضا شد.

به گزارش بازارنیوز، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز (دوشنبه) در این آیین اظهار داشت: این قرارداد همکاری در راستای هم‌افزایی بیشتر شرکت های زیرمجموعه شستا انجام شده است.

«علی رستمی» افزود: هیچ بهانه‌ای برای نبود هم افزایی بین شرکت‌های شستا از سوی مدیران پذیرفتنی نیست و با هم افزایی و همدلی، هزاران میلیارد تومان منافع نصیب سهامداران خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم افزایی در تکمیل زنجیره ارزش موثر است، گفت: نباید شرکت‌ها به صورت بنگاه‌های اقتصادی مستقل از یکدیگر فعالیت کنند بلکه با همراهی یکدیگر در تامین منابع و تکمیل زنجیره ارزش قدم بردارند.

مدیرعامل شستا ادامه‌داد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی هم افزایی در داخل هلدینگ‌ها و بین شرکت‌های زیرمجموعه است تا یک شرایط حرفه‌ای و رقابتی برای شرکت‌ها ایجاد و محصولاتی با بالاترین استاندارد و کیفیت عرضه شود.

وی تاکید کرد: هم افزایی و همدلی بین شرکت‌ها باعث تقویت یکدیگر می‌شود، ضمن اینکه به فعالیت‌های تجاری سالم در مجموعه کمک می‌شود.

رستمی با اشاره به اینکه هیچ قانونی مخالف با هم افزایی نیست، تاکید کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود با این هماهنگی‌ها ۱۰ درصد سود شستا در مجموعه رفاه افزایش یابد.

وی خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم شرکت‌های هم گروه راه را برای همدیگر هموار کنند، ضمن اینکه نباید منجر به انحصار شود.

به گزارش ایرنا، در این آیین ۲ قرارداد همکاری بین باشگاه ذوب آهن و شرکت صبا تامین و همچنین قراردادی بین هلدینگ سلولزی تامین اجتماعی (تاسیکو) و ذوب آهن به امضا رسید.





/ایرنا

برچسب ها: ذوب آهن ، بورس کالا ، بورس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: