bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
به مسافران پرواز تهران مشهد شرکت آتا با شماره ۵۶۱۹ وعده داده شده بود در ساعت ۷ صبح امروز بار مسافران این پروازتحویل آن‌ها داده شود، پیگیری‌های خبرنگار میزان حاکی از آن است که چمدان و بار مسافران بعد از تاخیر طولانی و دقایقی قبل از انتشار این خبر تحویل مسافران شده است.

به گزارش بازارنیوز، شب گذشته بود که پرواز تهران مشهد شرکت آتا با شماره ۵۶۱۹ پس از سوار کردن مسافران در هواپیما به دلیل عجیب اضافه بار علاوه بر تاخیر در سوار کردن مسافران یک ساعت و ۳۰ دقیقه مسافران را در داخل کابین با تهویه خاموش محبوس کرد و همین وضعیت منجر به درگیری مسافران با کادر پرواز شد.

تصاویری که به دست خبرگزاری میزان رسیده نشان می‌دهد این ایرلاین در ادامه وضعیت بی برنامه شب گذشته بار مسافرانش را نیز در تهران جا گذاشته و راهی مشهد شده است.

نماینده شرکت آتا در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در مواجهه با اعتراض مسافران فقط سکوت اختیار کرده و آن‌ها را به فرد دیگری که در تصویر نیست حواله می‌دهد.

اما در تصویر دیگری فردی که مسئولیت او مشخص نیست حتی حاضر به عذرخواهی از مسافران نمی‌شود و آن‌ها را برای تحویل گرفتن بارشان به صبح امروز حواله می‌دهد.

در نهایت در حالیکه به مسافران وعده داده شده بود در ساعت ۷ صبح امروز بار مسافران این پروازتحویل آن‌ها داده شود، پیگیری‌های خبرنگار میزان حاکی از آن است که چمدان و بار مسافران بعد از تاخیر طولانی و دقایقی قبل از انتشار این خبر تحویل مسافران شده است.

پس از انتشار خبر اقدام عجیب هواپیمایی آتا در جا گذشتن بار مسافران، این موضوع با واکنش مخاطبان خبرگزاری همراه شد و مشخص گردید که این اولین باری نیست که به بهانه اضافه‌بار هواپیما، شرکت آتا چنین اقدامی انجام داده و در پرواز‌های خارجی و داخلی دیگر این شرکت نیز چنین اتفاقی رخ داده است.

همچنین پیگیری‌های میزان نشان می‌دهد شب گذشته همین اتفاق درخصوص مسافران یک شرکت هواپیمایی دیگر نیز رخ داده است.

با توجه اهمیت موضوع و اینکه بسیاری از مسافران به وسایل خود نیاز مبرم دارند و حتی برخی از آن‌ها بدلایل پزشکی دارو همراه خود دارند، ممکن است حوادث ناگواری در پی اینگونه حوادث رخ دهد، انتظار میرود مسئولان ذیربط فورا به این مسئله ورود کنند.





/میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: