bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز به کار کرد، اما در ادامه معاملات با اندکی کاهش معادل ۲۷ هزار و ۷۷۰تومان معامله شد.

به گزارش بازارنیوز، قیمت دلار که روز گذشته معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۶۵۰ تومان به پایان برد، صبح امروز با نرخ ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز به کار کرد، اما در ادامه معاملات تحت تاثیر امیدواری نسبت به حصول توافق وین، قیمت این اسکناس روندی کاهشی در پیش گرفت، به گونه‌ای که در این لحظه با قیمت ۲۷ هزار و ۷۷۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۵۴ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۱۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۹۸ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۵۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز حدود ۴۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۸۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۲۲ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۲۴ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز اندکی کاهش قیمت داشته است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۹۶ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۴۳۶ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۸۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که بیش از ۱۵۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۰۵ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۲۰ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۵۱ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۶۶ برای خرید کاهش قیمت ۵۰تومانی را ثبت کرده است.

بازار ارز طی هفته‌های گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرد. از طرفی اخبار مربوط به گشایش‌های ارزی که مخابره می‌شد، قیمت دلار را نزولی می‌کرد، اما از سوی دیگر، اظهارات ضدونقیضی که از مذاکرات به گوش می‌رسید التهابات بازار را افزایش می‌داد. اما به نظر می‌رسد نگاه بازار و معامله‌گران بیش از هرچیز به نتیجه مذاکرات است و تصمیم نهایی که در وین اتخاذ شود می‌تواند بر تصمیم فعالان بازار ارز تاثیر بسیاری بگذارد.

/ اقتصاد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: