bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
بازار‌های مالی کشور در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۱ روند مثبتی را به ثبت رسانده‌اند؛ در این میان بازار‌های بورس و طلای ۱۸ عیار با ثبت بازدهی مثبت ۴ و ۰.۳۱ به ترتیب پر سود‌ترین و کم سود‌ترین بازار‌های این هفته محسوب می‌شوند.

/ بازار طلا در پرتگاه ریزش قرار گرفت

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛تمامی بازار‌های مالی کشور در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۱ روند مثبتی را به ثبت رسانده‌اند؛ در این میان بازار‌های بورس و طلای ۱۸ عیار با ثبت بازدهی مثبت ۴ و ۰.۳۱ به ترتیب پر سود‌ترین و کم سود‌ترین بازار‌های این هفته محسوب می‌شوند.

 

گرچه بازار طلای ۱۸ عیار و سکه تمام در هفته پایانی فروردین به مانند هفته گذشته بازدهی مثبتی را به ثبت رسانده اند اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که این دو بازار به ترتیب در مقایسه به هفته سوم فروردین با تجربه کردن افت ۱.۳۲ و ۱.۹۷ واحدی با بازدهی ۰.۷۶ و ۰.۳۱ رو به رو شده‌اند. به نظر می‌رسد که سقوط ۳.۳ واحدی انس جهاین طلا باعث بروز چنین مسئله‌ای در بازر طلا کشور شده است.

 

در کنار این نیز بازار ارز نیز در هفته پایانی فروردین نیز پس از هفته‌ها ریزش در این هفته به دلیل افزایش نرخ ارز جهش قابل توجهی را تجربه کرده است؛ در حال حاضر دلار با رشد ۱.۴۹ واحدی و همچنین یورو با ۱.۵ واحدی پیش از بورس و پس از طلای ۱۸ عیار و سکه تمام بیشتری بازده را به ثبت رسانده‌اند.

 

هفته خوش سرمایه‌گذاران در بورس/ بازار طلا در پرتگاه ریزش قرار گرفت

پایان پیام//

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: