bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
قیمت ترون در روز‌های پنجشنبه و جمعه با اعلام تصمیم جاستین سان برای راه اندازی استیبل کوین اختصاصی این شبکه به شکل فزاینده‌ای افزایش یافت.

به گزارش بازارنیوز، امروزه استیبل کوین‌ها یا همان ارز‌های دیجیتالی که ارزش و واحد آن‌ها معادل ارز‌های فیات بازار مانند دلار و یورو به حساب می‌آیند، به بخش عمده و قابل توجهی از صنعت بلاک چین تبدیل شده اند.

روز پنجشنبه، پس از اینکه جاستین سان، بنیانگذار ترون از برنامه‌های خود برای راه اندازی یک استیبل کوین جدید خبر داد، قیمت ترون به شکل فزاینده‌ای بالا رفته و به ۰.۰۷۴۷۸ دلار رسید که بالاترین میزان از ۴ آوریل بود. این قیمت ۲۸ درصد بالاتر از پایین‌ترین نقطه خود در این ماه محسوب می‌شود. سپس با کاهش مومنتوم اندکی عقب نشینی کرد و در ۰.۰۶۷۲ دلار مورد معامله قرار گرفت.

ترون جدیدترین پروژه بلاک چین است که برنامه‌های خود را برای راه اندازی یک استیبل کوین جدید اعلام می‌کند. علاوه بر این، «نییر پروتکل» با نام تجاری NEAR نیز قصد دارد استیبل کوین اختصاصی خود با نام تجاری USN را در این ماه راه اندازی کند.

در بیشتر موارد، این پلتفرم‌ها از موفقیت بلاکچین ترا (Terra) طی چند ماه گذشته برای راه اندازی استیبل کوین‌ها الهام گرفته‌اند. این هفته، استیبل کوین UST Terra از نظر ارزش بازار توانست از از دلار صرافی بایننس یا همان BUSD عبور کند. ارزش آن در حال حاضر ۱۷.۹۶ میلیارد دلار است که آن را پس از تتر و USDC، به سومین استیبل کوین بازار بدل کرده است.

استیبل کوین ترون به شکل قابل توجهی شبیه به دلار شبکه ترا است. با این حال، این ارز توسط ارز‌های فیات مانند دلار آمریکا پشتیبانی نخواهد شد. در عوض، از نظر الگوریتمی توسط بلاکچین ترون پشتیبانی می‌شود و تمام دارایی‌های آن غیرمتمرکز خواهند بود.

پیش بینی قیمت ترون

قیمت توکن TRX در روز پنجشنبه پس از مطرح شدن ایده راه اندازی استیبل کوین اختصاصی این شبکه توسط جاستین سان افزایشی چشمگیر را تجربه کرد. با این حال، پس از انتشار بیانیه جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، این دستاورد کوتاه مدت بود.

ترون در نمودار روزانه خود، در مرکز کانال صعودی قرار دارد که به رنگ سبز نشان داده شده است. همچنین اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی ترون کمی بالاتر از ۵۰ است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت Tron در روز شنبه نیز به عقب نشینی ادامه دهد که یکی از دلایل عمده چنین اصلاحی، ناتوانی بیت کوین از ادامه پیشرفت قیمت و اصلاح قیمت آن به حساب می‌آید.


/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: