bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
لزوم خرید کتاب کمک درسی و استفاده از آن برای درک هرچه بهتر مفاهیم کتاب‌های اصلی در مقاطع دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان را به خرید منابع مناسب و کاربردی مجاب نموده است. در این میان شیوه و سبک خرید کتاب‌های کمک درسی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است که یکی از بهترین شیوه‌ها، خرید به سبک تلفنی است.

لزوم خرید کتاب کمک درسی و استفاده از آن برای درک هرچه بهتر مفاهیم کتاب‌های اصلی در مقاطع دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه، دانش آموزان و دانشجویان را به خرید منابع مناسب و کاربردی مجاب نموده است. در این میان شیوه و سبک خرید کتاب‌های کمک درسی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است که یکی از بهترین شیوه‌ها، خرید به سبک تلفنی است.

خرید کتاب با یک زنگ

علاوه بر خرید حضوری منابع کمک درسی از مراکز فروش، پیشرفت تکنولوژی امکان خرید کتاب به شیوه اینترنتی و تلفنی را نیز فراهم آورده است‌. راه‌اندازی سیستم‌ خرید تلفنی کتاب، مانند سیستم راه‌اندازی شده توسط وطن بوک مسیر تهیه کتاب توسط دانش آموزان و دانشجویان را هموار کرده است‌. به این ترتیب علاقمندان به خرید تلفنی بدون نیاز به صرف زمان و انرژی برای تردد در خیابان‌های شلوغ، تحمل ترافیک و آلودگی هوا یا عدم رعایت پروتکل‌های دوران شیوع ویروس کرونا، می‌توانند نسبت به خرید کتاب کمک درسی اقدام کرده و محصولات خود را در مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل خواهند گرفت.

تهیه کتب کمک درسی به شیوه تلفنی

کتاب کمک درسی چه کمکی به ما می‌کند؟

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، با توجه به وجود تنوع درسی، لزوم یادگیری مطالب کتاب به واسطه تمرین و تکرار مداوم و به شکل مفهومی و همچنین افزایش سطح دشواری آزمون‌های ورودی به مقاطع مختلف، خرید کتاب کمک درسی از ضروری‌ترین اقدامات دانشجویان و دانش آموزان محسوب می‌شود.

مولفان این دسته از کتاب‌ها با ذکر نکات کلیدی، شبیه سازی سوالات آزمون‌های آزمایشی، تصویر سازی نمودارهای مختلف، استخراج و یادآوری نکات طلایی موجود در متون کتاب‌های اصلی و ارائه تست‌های متنوع، دانش آموزان و دانشجویان را به شکل حرفه‌ای برای فهم و دریافت نکات کتاب آماده کرده و زمینه حضور قدرتمند آن‌ها در آزمون‌های گوناگون را مهیا می‌نمایند. به همین‌ جهت این دسته از کتاب‌های آموزشی به یکی از متداول‌ترین ابزارهای مورد استفاده محصلین تبدیل شده است که گاه با تمایل شخصی و گاه بالاجبار برای خرید آن‌ها اقدام می‌نمایند.

اما علاوه بر ضرورت جستجو و گزینش کتاب‌هایی با بار محتوایی مناسب، مطابق با نیاز‌های افراد و سطح کیفی بالا، توجه به شیوه خرید کتاب نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. شکل گیری سیستم خرید آنلاین یا خرید به روش تلفنی برای افزایش سطح رضایت آن دسته از متقاضیانی است که به هر دلیل امکان‌ خرید محصول مورد نظر خود به صورت حضوری را ندارند.

این مکانیزم کارآمد به دانش آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا با تقلیل حداکثری دردسرهای خرید حضوری، ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داده و به شیوه‌ای آسان و مطمئن خرید کنند.

تهیه کتب کمک درسی به شیوه تلفنی

خرید تلفنی کتاب‌های کمک درسی به چه شکل انجام می‌شود؟

ایده شکل گیری و راه‌اندازی سیستم‌ خرید تلفنی کتب کمک درسی، از جمله برنامه‌های مبتکرانه‌ای است که مزایای فراوانی را به همراه دارد. از افرایش سرعت و سهولت برای خرید کتاب گرفته تا کاهش ترافیک و آلودگی هوا به سبب رفت و آمدهای درون شهری، طرح خرید تلفنی به شکل همه جانبه در جهت پیشبرد هرچه بهتر خرید کتاب پایه ریزی شده است.

یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید کتاب خود را به صورت تلفنی خریداری نمایید، وطن بوک است که علاوه بر جذب مشتریان بیشتر و افزایش رضایت کاربری، شیوه فروش کتاب را برای خود تسهیل کرده‌اند.

نکات مهم در خرید کتاب کمک درسی به صورت تلفنی

برای انجام هر نوع خرید توجه به فاکتورهای ضروری تهیه محصول ضرورت خواهد داشت. در هنگام خرید کتاب کمک درسی به سبک تلفنی نیز باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. موارد زیر از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان خرید تلفنی کتاب باید به آن‌ها توجه شود:

اعتبار فروشگاه مبدا را بسنجید

مرکزی که قرار است جهت خرید کتاب کمک درسی با آن ارتباط بگیرید باید معتبر و نام آشنا باشد. همچنین خوب است به پیشینه آن مرکز نیز توجه نمایید.

 به عنوان مثال، وطن بوک یکی از معتبرترین مراکزی است که شما می‌توانید برای خرید کتاب کمک درسی به صورت تلفنی از آن استفاده نمایید. چرا که هم سابقه‌ای درخشان دارد و هم می‌تواند مشاوره‌های مفیدی را به شما برای خرید ارائه دهد.

تهیه کتب کمک درسی به شیوه تلفنی

از راهنمایی مشاوران فروشگاه بهره بگیرید

زمانی که برای خرید کتاب یا کتبی خاص به برقراری تماس با فروشگاه مورد نظر خود می‌پردازید، به بخش مشاوره و کارشناسی ارجاع داده شده و امکان مکالمه با کارشناسان بخش برای شما فراهم می‌شود.

از این رو می‌توانید نظرات کارشناسی افراد متخصص و باتجربه در این زمینه را مورد استفاده قرار داده و با توجه به پیشنهاداتی که در زمینه خرید کتب کمک درسی ارائه می‌نمایند، محصول متناسب با نیاز و سلیقه خود را خریداری کنید.

از ارائه خدمات فروش توسط مرکز خرید اطمینان حاصل کنید

خدمات فروش تلفنی کتاب در فروشگاه‌های معتبر شامل موارد مختلفی می‌شود. از جمله این موارد ارسال رایگان محصول درب منزل، امکان پرداخت بهای محصول در هنگام دریافت، امکان مرجوع نمودن یا تعویض کتب در صورت وجود هر گونه مشکل کمی و کیفی در محصولات سفارش داده شده و بهره‌مندی از تخفیفات معین است.

لذا حین خرید خوب است که به این موارد نیز توجه نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن خرید خود را صورت دهید.

خرید تلفنی از بانک کتاب تکلتاب چگونه است؟

وطن بوک، تلفن‌های تماس مشخصی را برای خرید مشتریان تعیین کرده و کارشناسانی را موظف به معرفی کتاب‌ها به مراجعین تلفنی نموده‌ است. از این رو متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس با درگاه‌های ارتباطی این دسته از مراکز فروش کتاب، نام محصول مورد نظر خود را ذکر کرده و یا جزئیات مفاهیم آن را به متصدیان‌ توضیح دهند و به این وسیله از راهنمایی این افراد برای معرفی کتاب‌های مناسب بهره‌مند شوند.

البته سیستم خرید تلفنی برخی از فروشگاه‌ها تنها به مکالمه متقاضی خرید و کارشناسان مرکز محدود نمی‌شود؛ چراکه در این مرکز، اپراتور مخصوص فروش کتاب را نیز در اختیار خریداران قرار داده‌اند تا آن دسته از دانش آموزان و دانشجویانی که نسبت به خرید کتابی خاص اطمینان دارند با اپراتور بخش تماس حاصل نموده و کتاب دلخواه خود را از میان گزینه‌های پیشنهادی انتخاب نمایند.

برقراری ارتباط با اپراتور در این شیوه خرید ضمن ارائه دسته‌بندی‌های مشخص از کتاب‌های موجود در فروشگاه بر مبنای شاخص سنی، ژانر، نام کتاب و مقطع تحصیلی که روند خرید را تسهیل می‌نماید، امکان خریدی سریع را برای علاقمندان فراهم می‌کند.

نتیجه گیری

اگر مایل به خرید کتاب‌ کمک درسی نشریات و مولفان مختلف هستید و به دلایل گوناگون مانند عدم فرصت کافی برای حضور در مراکز فروش یا عدم وجود فروشگاه مناسب در شهر یا روستای محل سکونت خود امکان خرید حضوری این دسته از محصولات را ندارید، می‌توانید از امکان خرید تلفنی کتاب بهره‌مند شوید.

به این ترتیب تنها با یک تماس می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید و کتاب مد نظرتان را در مدت زمانی کوتاه درب منزل خود دریافت نمایید.

 

//رپورتاژ آگهی

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: