bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
یک قاضی نیویورکی جریمه روزانه ۱۰۰۰۰ دلاری برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تعیین کرد که این جریمه به دلیل نپرداختن مالیات تعیین شده است.

به گزارش بازارنیوز یک قاضی نیویورکی جریمه روزانه ۱۰۰۰۰ دلاری برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تعیین کرد که این جریمه به دلیل نپرداختن مالیات تعیین شده و اسناد حسابداری آن را نیز منتشر کرده است.

لتیسیا جیمز، دادستان ایالت نیویورک نوشت: «این یک پیروزی بزرگ است، زیرا دادگاه به نفع ما حکم داده و دونالد ترامپ را به ممانعت از تحقیقات محکوم کرده است.»

دادستان کل آمریکا که سال هاست در مورد کلاهبرداری مالیاتی احتمالی در سازمان ترامپ تحقیق می‌کند، افزود: دونالد ترامپ باید روزانه ۱۰۰۰۰ دلار برای هر روزی که به دستور دادگاه برای تحویل اسناد به آژانس‌های من سرپیچی می‌کند، بپردازد.

دادگاه همچنین یک سری اسناد حسابداری و مالیاتی قبل از ۳۱ مارس از سازمان ترامپ کشف کرده است، اما تاکنون پاسخی از سوی خانواده ترامپ داده نشده است.

دادستان کل نیویورک مشکوک است که ترامپ هنگام درخواست وام‌های بانکی، "متقلبانه" ارزش دارایی‌های املاک خود را بیش از حد برآورد کرده است، در حالی که از سوی دیگر، ارزش آن‌ها را نزد سازمان امور مالیاتی برای پرداخت مالیات‌ها کمتر اعلام کرده است.

به موازات این تحقیقات مدنی، تحقیقات جنایی جداگانه‌ای در منهتن در مورد کلاهبرداری مالی احتمالی در گروه ترامپ وجود دارد.


/ مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: