bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
تمامی بازار‌های مالی کشور به جز دلار و بورس در هفته نخست اردیبهشت ۱۴۰۱ روند  منفی را به ثبت رسانده‌اند؛ در این میان بازار‌های بورس و دلار با ثبت بازدهی مثبت۰.۶۰ و ۰.۳۶ به ترتیب پر سود‌ترین و کم سود‌ترین بازار‌های هفته گذشته محسوب می‌شوند.

طلای ۱۸ عیار سقوط کرد/ دلار و بورس در آستانه ریزش

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ تمامی بازار‌های مالی کشور به جز دلار و بورس در هفته نخست اردیبهشت ۱۴۰۱ روند  منفی را به ثبت رسانده‌اند؛ در این میان بازار‌های بورس و دلار با ثبت بازدهی مثبت۰.۶۰ و ۰.۳۶ به ترتیب پر سود‌ترین و کم سود‌ترین بازار‌های هفته گذشته محسوب می‌شوند.

 

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از وضعیت بازار‌های مالی ایران در هفته پایانی فروردین سال جاری همانگونه عنوان شد، بازار های طلا ۱۸ عیار و سکه تمام به ترتیب با ثبت بازدهی منفی ۱.۵۳ و ۱.۱۳ ریزش قابل توجهی را در در هفته نخست اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشته‌اند.

 

اما علاوه بر این، نکته قابل تاملی که در روند بازار‌های مالی کشور در هفته نخست اردیبهشت ۱۴۰۱ وجود دارد این است که در این هفته بازار ارز در بخش یورو برخلاف روند مثبت در هفته پایان فروردین، روند منفی قابل توجهی را به ثبت رسانده است؛ بازار بورس نیز پس از صدر نشینی اکنون در لبه پرتگاه ریزش قرار گرفته است.

 

در کنار بازار‌های داخلی، ادامه سقوط  بازار انس جهانی طلا نیز از دیگر نکات مهم بازار‌های مالی در هفته نخست اردیبهشت ماه محسوب می‌شود؛ در حال حاضر روند به گونه‌ای است قیمت هر انس طلا در بازار‌های جهانی از ۱.۹۴۵ دلار در هفته پایان فروردین به رقم ۱۸۸۷ دلار رسیده است. به بیان ساده‌تر انس جهانی طلا با افت ۱.۸۱ درصدی از  رقم منفی ۱.۱۷ درصد در هفته پایان فروردین به عدد منفی ۲.۹۸ درصد در اردیبهشت ماه رسیده است.

 

طلای ۱۸ عیار سقوط کرد/ دلار و بورس در آستانه ریزش

 

پایان پیام//

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: