bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
ریکاردو سالیناس، میلیاردر معروف مکزیکی و یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین (BTC)، در تازه‌ترین اظهار نظر خود با اشاره به یک عامل بسیار مهم مدعی شده است که پرچمدار ارز‌های رمزنگاری شده می‌تواند منبع ذخیره ارزش بهتری نسبت به طلا باشد.

سالیناس در مصاحبه‌ای جدید گفته است که قیمت طلا به شدت مستعد دستکاری است.

“مسئله اینجاست که دستکاری طلا آسان است. فقط به این فکر کنید که قیمت طلا در بازار لندن تعیین می‌شود؛ ببینید در بورس فلزات لندن برای نیکل چه اتفاقی افتاد. منظورم این است که کل ماجرا یک کلاهبرداری است.»

به گفته این میلیاردر مکزیکی که اکنون به عنوان رئیس گروه Grupo Elektra فعالیت می‌کند، قیمت بیت کوین به راحتی قابل دستکاری نیست.


“بیت کوین مشکلات طلا را ندارد. شما مجبور نیستید آن را حمل کنید. مجبور نیستید آن را در گوشه‌ای نگه داری کنید؛ و مهمتر از همه، دستکاری قیمت آن بسیار سخت است. زیرا در سراسر جهان مکان‌های زیادی هستند که به شما اجازه می‌دهند به صورت ۲۴ ساعته آن را معامله کنید. نه مثل طلا، درست است؟ ”

سالیناس که ثروت وی حدود ۱۲.۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، می‌افزاید که “خانواده من برای نسل‌ها طلا ذخیره کرده‌اند، اما با کشف بیت‌کوین همه چیز تغییر کرد چرا که بیت کوین هیچ یک از مشکلات طلا را ندارد”.


/گسترش

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: