bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
یک کارشناس خودرو، روند افزایش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار را متداوم و همراه با شیبی ملایم پیش‌بینی کرد.

فیلم|

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«امیرحسن کاکایی» کارشناس صنعت خودرو درباره روند بازار این کالا در طول ماه‌های پیش‌رو گفت: وضعیت بازار خودرو در سال۱۴۰۰، شرایط کاملا مبهمی را سپری کرد . در ۶ ماهه نخست سال گذشته بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل وقابع مهمی مقل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و احتمال ریزش نرخ ارز، تمایلی برای خرید خودرو از خود نشان ندادند. در امتداد این موضوع  استقرار دولت جدید و مطرح شدن وعده‌های خودرویی رئیس جمهور درباره کیفیت و قیمت خودرو‌های داخلی خود عاملی دیگر بر تداوم این بی میلی از سوی مردم شد.

 

این کارشناس صنعت خودرو همچنین در باره رکود نسبی بازار خودرو در نیمه دوم  سال نیز گفت: اخبار واصله از سوی مذاکرات وین و تاثیر آن بر قیمت نرخ از نیز باعث توقف در  بروز تقاضا ی خرید خودرو  و به تعویق افتادن انتظار از بازار خودرو شد؛ حال با توجه به عقب ماندگی انتظارات در بازار خودرو  و همچنین بلا تکلیفی مذاکرات وین، قیمت خودرو‌های داخلی متاثر از این دو علت  از ابتدای سال روند افزایشی به خود  گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در طول ماه‌ های آینده بازار خودرو روند هیجانی تجربه خواهد کرد. این حالت هیجانی تنها با مشخص شدن سرنوشت مذاکرات وین محقق نخواهد شد، در غیر این صورت  قیمت خودرو‌های داخلی با شیبی ملایم روند افزایشی به خود خواهند گرفت.

 

 

پایان پیام//

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: