bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۵ تن آرد احتکار شده به ارزش ۷۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا خبرداد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار کالا پلمب شد.

به گزارش بازارنیوز؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: ماموران کلانتری امین آباد در رصد های اطلاعاتی از احتکار آرد در محدوده فدائیان اسلام مطلع شدند و تیمی از ماموران این کلانتری مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی افزود : با شناسایی محل دپوی آردها، پس از هماهنگی های قضائی روز گذشته به نشانی اعلامی اعزام و در بازدید از این مکان ۲۵ تن آرد احتکار شده و قاچاق و یک کامیون در حال تخلیه ۱۰ تن آرد در مجموع ۳۵ تن کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کردند  ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان به پلمب انبار کالا با دستور قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب ها: شهرری ، احتکار ، آرد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: