bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: موضوع مدیریت ارزترجیحی و نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد.

حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، در تشریح جلسه امروز صبح (سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) این هم‌اندیشی گفت: این جلسه در ادامه سلسله جلسات نمایندگان با وزرای دولت برای اجرای منویات مقام معظم رهبری بود که با حضور ساداتی نژاد برای بررسی بحث حذف ارز ترجیحی برگزار شد.

وی ادامه داد: لازم بود، جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی برای روشن شدن اعداد و ارقام ناشی از مدیریت ارز ترجیحی و برنامه‌های دولت در این زمینه مشخص شود، جلسه چالشی بود و نمایندگان به بیان دغدغه ها، پیشنهادات و سوالات خود در بحث تبعات حذف ارز ترجیحی در کالا‌های اساسی و نحوه جبران آن توسط دولت پرداختند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی از مشکلات در این میان بحث نظارت دقیق دولت بر قیمت کالا‌های اساسی و دارو است. متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها، شاهد مشکلاتی در بحث افزایش بدون برنامه قیمت ماکارونی و نرخ نان بودیم و باید برنامه و تصمیمات دولت برای آینده مشخص شود.


/ خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: