bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون طی ۳۱روز معاملاتی، با ثبت ۱۹۷هزار و ۱۹۹واحد افزایش، معادل ۱۴.۴۲ درصد رشد کرده است.

به گزارش بازارنیوز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۳۴۶ میلیارد و ۴۷۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۳۱ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال در بیش از ۱۹ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۷۶۶ دفعه طی ۳۱ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۹ میلیارد و ۴۱۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۷۹ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۳۱ روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۹۷ هزار و ۱۹۹ واحد افزایش، معادل ۱۴.۴۲ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۰ هزار و ۱۴۲ واحد افزیش، معادل ۲۵.۸۸ درصد رشد کرده و رقم ۴۳۸ هزار و ۴۱۰ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۳۹ هزار و ۲۵۱ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۲۰۳ هزار و ۳۶۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱۳ هزار و ۱۰۸ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۳۶ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳.۰۹ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۶.۱۴ درصد افزایش همراه شده‌اند.


/ تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: