bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
نشست تخصصی احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشوری و مدیر عامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر برگزار شد.

به گزارش بازارنیوز، صبح امروز نشست مشترک و تخصصی در حوزه بیمه روستائیان و عشایر با حضور سرهنگ احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق برگزار شد.
در این نشست مشترک محور‌های اصلی جامعه هدف، خصوصا جامعه عشایری و دغدغه این قشر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر عامل صندوق با معرفی سازمان و ساز و کار‌های مصوب به منظور رسیدن به پوشش صد در صدی جامعه هدف به این نکته اشاره کرد که امسال با مطرح شدن جهاد تبیین و پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه و پیگری هرچه بیشتری دستگاه‌ها نسبت به عدالت اجتماعی، با کمک وزیر جوان و انقلابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام‌های تاثیر گذاری در این راستا برداشته و به همین سمت و سو حرکت می‌کند.
وی اظهار داشت که دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی در تحقق این هدف داشته و کمک به این صندوق جوان، پویا و انقلابی نه تنها بر بیانات رهبر معظم انقلاب صحه می‌گذارد بلکه در ریشه کنی و رفع فقر که مد نظر رئیس جمهور محترم انقلابی، آیت الله رئیسی است، را نیز محقق می‌سازد.
سرهنگ پاسدار احمد سعیدی پس از سخنان مدیر عامل صندوق با معرفی و بیان دغدغه‌های عشایری، به همگرایی و نقاط مشترک فعالیت‌های هر دو سازمان اشاره کرد و برای حرکت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و پوشش بیمه‌ای عشایران کشور اعلام آمادگی نمود.
وی با اشاره به وجود ۲۳۰۰ پایگاه بسیج عشایری در کشور و وجود ۳.۵ میلیون عشایر ساکن و غیر ساکن در کشور، به برخی از ظرفیت‌های فعال و مؤثر همانند اتحادیه تعاونی‌های عشایری دامداران متحرک ایرانیان و بسیج مساجد و محلات اشاره داشت.
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور، روستائیان و عشایر را به فرموده رهبر معظم انقلاب، وفادارترین اشخاص به انقلاب خواند که نقش به سزایی در تأمین امنیت غذایی و سیاسی کشور دارند.





/تسنیم

برچسب ها: بیمه ، عشایر ، روستاییان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: