bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب ماندگی‌های اقتصادی ایران در طول چهار دهه گذشته، انجام جراحی اقتصادی توسط دولت سیزدهم را یک امر ضرور برای اقتصاد ایران توصیف کرد.

فیلم| چرا اقتصاد ایران نیازمند جراحی اقتصادی است؟

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ « لطف الله سیاهکلی» عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت انجام جراحی اقتصادی اقتصادی توسط دولت سیزدهم، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در بسیاری از زمینه‌ها رشد و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرد اما متاسفانه در طول چهار دهه گذشته اقتصاد از جمله حوزه‌هایی بوده است که هیچ پیشرفت و یا رشدی را در بطن آن شاهد نبوده‌ایم.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه در این سال‌ها به دلیل شرایط بد اقتصادی و نبود برنامه‌ای منسجم،بخش‌های اقتصادی مهمی همچون نظام بانکی کشور و همچنین بخش تولید به ویژه تولید محصولات پیشران، معیشت مردم هیچ دستاوردی به محقق نشده است. 

 

وی تاکید کرد: متاسفانه این عدم رشدو ناکامی باعث شده است که اقتصاد ایران در طول این‌سال‌ها با یک بیماری مزمن مواجه شود؛ حال با توجه به ضرورت اصلاح اقتصادی کشور دولت سیزدهم عزم خود را برای جراحی اقتصادی کشور جزم کرده است.

 

 

پایان پیام//

 

 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: