bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
ازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان شایعات مربوط به حضورش در کادر فنی این تیم به‌عنوان جانشین کریم باقری را تکذیب کرد.

خداداد عزیزی درباره شایعاتی که پیرامون حضور وی در تیم ملی به جای باقری مطرح شده است، اظهار داشت: من نه اصلاً با کسی صحبت کرده‌ام و نه کسی در این مورد با من صحبتی انجام داده است. این موضوع را الان از شما می‌شنوم.

وی در ادامه افزود: با خودم صحبتی نشده است و اگر کسی چیزی می‌گوید، من خبری ندارم. حدود یک ماه پیش استیلی با من تماس گرفت به‌عنوان یک اسطوره اگر بازی مهیا شد با تیم به کانادا سفر کنید. من هم گفتم چشم. بعد از اوکی شدن بازی آقای مومنی از فدراسیون تماس گرفت و اعلام کرد به‌عنوان میهمان راهی کانادا شوم.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: