bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، از توزیع حدود ۷۵۰ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش بازارنیوز حمید رسولی در گفتگویی در این خصوص افزود: در سال جاری با وجود همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک دیده شده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری حدود 750 هزار تن آن بین استان‌های کشور توزیع شده است.

وی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد که هم‌اکنون ذخیره کشور بیش از 500 هزار تن انواع کودهای کشاورزی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه برنامه ابلاغی سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به استقبال کشاورزان عزیز از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.





/تسنیم

برچسب ها: کود ، یارانه ، کشاورزی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: