bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

جاهای دیدنی تهران را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید
اجاره روزانه خانه در تهران
توسط سامانه رزرواسیون اسنپ روم با مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد. تهران بزرگترین کلان شهر ایران است، در این شهر بناهای تاریخی و مناطق توریستی بسیاری وجود دارد.

شاید باور نکنید اما تهران به حدی مناطق گردشگری و تاریخی دارد که ممکن است بسیاری از آن ها در میان شلوغی های خیابان هایش گم شود. روزانه مسافران زیادی به این شهر وارد می شوند.

مقصود بسیاری از مسافران تجاری و اداری می باشد و خبر ندارند که این شهر چه مناطق تفریحی زیبایی دارد. در ادامه مقاله ما علاوه بر  اینکه شرایط اجاره روزانه سوئیت در تهران را برای شما بیان خواهیم کرد، در رابطه با مناطق گردشگری تهران هم صحبت خواهیم کرد.

جاهای دیدنی تهران را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

بهترین مکان های دیدنی تهران

 

قوانین مربوط به اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران در تمامی موسساتی که به این کار می پردازند یکسان است.  قوانینی را که در ادامه بیان می کنیم برای تمامی محیط های اجاره ای یکسان است.

شرایط سنی

اجاره روزانه سوئیت در تهران تابع شرایط سنی معین می باشد. در قانون ایران افرادی که 18 سال تمام را داشته باشند امکان استفاده از امکانات اجتماعی را پیدا خواهند کرد. زمانی که به تهران سفر می کنید برای اینکه بتوانید یک خانه، آپارتمان یا اتاق یک هتل را اجاره کنید باید شرط سنی بالای 18 سال را دارا باشید.

همراه داشتن سند ازدواج

شما زمانی به سند ازدواج نیاز پیدا می کنید که خانمی را به همراه داشته باشید که نسبت نسبی با شما نداشته باشد. تمامی اقامتگاه های تهران از جمله اسنپ روم تا زمانی که سند ازدواج ارائه ندهید، از دادن خانه جهت اقامت روزانه شما خودداری خواهند کرد.

ساعات ورود و خروج

شاید فکر کنید که ساعات ورود و خروج فقط مخصوص هتل یا خوابگاه می باشد. اما خانه هایی که توسط اسنپ روم جهت اجاره روزانه به مسافران اجاره داده می شود باید هر روزه تمیز شوند. زمان خروج از محل 12 ظهر و زمان ورود به آن 14 بعد از ظهر می باشد.

ممنوع بودن جشن و مهمانی

درست است که اقامتگاه شما خانه می باشد و جز شما کس دیگری در آن سکونت ندارد، اما به خاطر داشته باشید که خانه ای را که در آن هستید به صورت روزانه اجاره کرده اید و اقامت شما در آن موقتی است.

قطعا محلی که در آن هستید بعد از شما به شخص دیگری اجاره داده می شود و باید بدون آسیب باقی بماند. پس برگزاری هر گونه جشن و مهمانی در آن ممنوع می باشد.

حیوانات خانگی

در صورتی که حیوان خانگی دارید و قصد سفر به تهران را دارید حتما فکری برای آن بکنید، هیچ کدام از اقامتگاه های تهران اجازه ورود حیوان خانگی را نمی دهند. فرقی نمی کند که حیوان خانگی شما چیست. سگ، گربه ، پرنده و هر گونه حیوان دیگری اکیدا ممنوع می باشد.

اینگونه نیست که شما بگویید اینجا که هتل نیست من خانه دربست اجاره کرده ام. حیوانات آلودگی و فضولات دارند و ممکن است آن را در فضای خانه دفع و پخش کنند. این امر علاوه بر کثیف شدن محیط منجر به بی اعتباری موسسه نیز خواهد شد.

جاهای دیدنی تهران را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

 

 

اجاره روزانه خانه در اسنپ روم

 

مکان های دیدنی و گردشگری تهران

اجاره سوییت تهران قبلا در نزدیکی مکان های دیدنی کار مشکلی بود اما اسنپ روم این کار را برای شما راحت کرده است. در ادامه چند مورد از مکان های دیدنی تهران را برای شما معرفی می کنیم؛

خیابان ولیعصر

این خیابان مهم ترین، زیباترین و جز اولین دیدنی های تهران است. ولیعصر دوره های مختلف تاریخی را پشت سر نهاده است. کتاب ها و شواهد تاریخی نشان می دهند که این خیابان در دوران قاجار تفرجگاه پادشاهان آن زمان بوده است. درخت های چنار منحصر به فرد این خیابان سبب جذابیت آن شده است. طول این خیابان 18 کیلومتر می باشد و شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه تهران را به یکدیگر متصل کرده است.

پارک ملت

این پارک در خیابان ولیعصر واقع شده است. شما علاوه بر اینکه می توانید از جاذبه های خود خیابان ولیعصر لذت ببرید می توانید از پارک ملت این خیالان هم دیدن فرمایید. پارک ملت هم مانند خیابانی که در آن قرار گرفته قدیمی می باشد. المان های شهری، مجسمه های مختلف تزئین شده و قرار گرفتن پردیس سینمایی ملت از جمله جاذبه های این پارک است.

باغ موزه سینما تهران

این باغ نیز در خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش واقع شده است. این باغ قدیمی و زیبا در انتهای عمارت تاریخی واقع شده است.

بازار تجریش

امروزه بازار تنها جای خرید کردن نیست بلکه می توان جهت تفریح و گردش هم به آن  سر زد. بازار تجریش یکی از گردشگری ترین مکان های تجاری تهران می باشد. این بازار دارای معماری قدیمی با حجره های گنبدی شکل است.

برج آزادی

از زمانی که در سال 1349 شمسی برج آزادی ساخته شد به عنوان یکی از نماد های تهران در بین مردم ایران شناخته شد. این برج در ورودی غربی شهر و نزدیکی پایانه مسافربری غرب قرار گرفته است. به دلیل قدمت و معماری خاصی که دارد یکی از مکان های دیدنی تهران است.

موزه هنرهای معاصر

این موزه به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران و کل ایران می باشد. بزرگترین گنجینه های مدرن اروپا و آمریکای شمالی در این موزه جای گرفته است. این موزه دارای 9 گالری و 5 الی 10 هنر نوگرا در کل دنیا است. حتی اگر به هنر علاقه خاصی ندارید دیدن این موزه را از دست ندهید.

کاخ موزه سعد آباد

کاخ سعدآباد یکی از عمارت ها و کاخ های دیدنی بر جای مانده از دوران پهلوی می باشد. این کاخ در دربند که یک منطقه خوش آب و هوا است ساخته شده است. این مجموعه چهار دوره تاریخی قاجار، پهلوی اول و دوم و انقلاب اسلامی را پشت سر نهاده است.

جاهای دیدنی تهران را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

برچسب ها: اجاره ، هتل ، سوئیت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: