bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
ایلام- استاندار ایلام از افتتاح حساب ۵۰ شرکت مرتبط با حوزه نفت و گاز در این استان خبر داد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست با مدیران نفتی با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار داشت: پیرو مصوبات نشست‌های حوزه انرژی استان که شرط فعالیت پیمانکاران آنان گشایش حساب بود، خوشبختانه تاکنون ۵۰ شرکت پیمانکاری حوزه نفت و گاز در این استان اقدام به گشایش حساب کردند و پیگیری‌های لازم برای گشایش حساب مابقی شرکت‌ها در حال انجام است.

وی به شرکت‌های نفتی و گاز استان که حق آلایندگی خود را پرداخت نمی‌کنند، هشدار داد و افزود: شرکت‌هایی که حق آلایندگی خود را طبق زمانبندی پرداخت نکنند، پس از اخطار اولیه، حساب آن شرکت مسدود می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: حداقل ۸۵ درصد نیرو‌های شرکت‌های نفت و گاز استان باید بومی باشد و این مهم با جدیت در حال پیگیری است.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه نفت و گاز گفت: از ۱۵۰ هزار بشکه تولید روزانه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بیش از ۱۴۰ هزار بشکه آن در ایلام برداشت می‌شود که سهم قابل توجه تولیدات این شرکت در استان است.

استاندار ایلام از استقرار و راه اندازی ۹۲ کارخانه در مجموعه پارک پلی پروپیلن در پایین دست پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: این پارک به عنوان دستاورد مهم دولت برای چهار هزار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد.


/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: