bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
یزد- نادریان زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد از انجام عملیات مرمت جاده‌های روستا‌های شهرستان‌های مهریز، بهاباد و تفت که بر اثر اجرای خطوط گاز و عملیات گازرسانی نیاز به مرمت دارد، خبر داد.

علیرضا نادریان زاده در پاسخ به مطالبات مردمی برای مرمت جاده‌های روستایی برای سفر به ییلاقات به ویژه در تابستان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از راه‌های حفاری شده جاده‌های روستایی شهرستان مهریز و ۶۰ درصد از راه‌های روستایی نیازمند مرمت شهرستان بهاباد که در اثر عملیات گازرسانی تخریب شده، مرمت شده و عملیات اجرایی مرمت جاده‌های روستا‌های شهرستان تفت هم در دست اقدام است.

وی افزود: در بخش میانکوه شهرستان مهریز به عنوان روستا‌های ییلاقی و خوش آب و هوای استان، عملیات مرمت در روستای منشاد به پایان رسیده و در روستای گل افشان در حال انجام است و عملیات مرمت جاده‌های روستای دره میانکوه به علت انجام حفاری برای اصلاح شبکه آب شرب، متوقف شده است و به محض اتمام و آزادسازی، ادامه می‌یابد.

تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، اعتبار کل برای مرمت حفاری‌های اجرای خطوط گازرسانی در راه‌های روستایی استان را برای تمام روستا‌ها ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در آینده نزدیک شاهد اتمام عملیات مرمت و بهسازی جاده‌های روستای استان با توجه به افزایش سفر به ییلاقی در فصل گرم سال خواهیم بود.

وی با توجه به درخواست‌های مردمی برای تسریع در اجرای این عملیات، کندی در اجرا در برخی از مسیر‌ها را ناشی از انجام عملیات بهسازی شبکه شرب و سپس مرمت اصولی آسفالت عنوان کرد و افزود: با توجه به تامین اعتبار عملیات مرمت به سرعت انجام خواهد شد و جاده‌ها برای سفر به ییلاقات در فصل گرم سال به زودی آماده می‌شوند.


/ بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: