bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
عضو هیات رئیسه هیات وزنه برداری گلستان گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و حضور سرمایه گذار در حوزه ورزش وزنه برداری گلستان فراهم نیست.

امین زینعلی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه زیرساخت‌های مناسب برای وزنه برداری مهیا نیست، سرمایه گذار خصوصی وقتی وارد این عرصه شده و هیچ حمایتی از مسئولان نمی‌بینند، دلسرد می‌شود.

عضو هیئت رئیسه هیات وزنه برداری گلستان افزود: منظور از زیرساخت این نیست که ارگانی بخواهد کمک مالی انجام دهد، بلکه باید فضا‌ها و امکاناتی مانند خوابگاه و ... فراهم شود.

زینعلی وزنه برداری را ورزشی المپیکی و بسیار مظلوم دانست و عنوان کرد: اگر زیرساخت‌ها لازم آماده شوند، می‌توانیم شاهد باشیم که گرگان و گلستان هم بتواند در لیگ وزنه برداری صاحب تیم شود و افتخارآفرینی کند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در حد حرفه‌ای تیم داری کنیم و قهرمانی به دست بیاوریم، نیازمند حدود شش میلیارد تومان بودجه هستیم، ضمن اینکه باید زیرساخت‌ها هم فراهم باشد.

عضو هیئت رئیسه هیات وزنه برداری گلستان برندسازی را یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشرفت ورزش در هر کشور و استان عنوان کرد و افزود: برای ایجاد ارتباط و ارتقا نسبت به استان‌های دیگر مجبوریم در بخش‌های گوناگون برندسازی کنیم تا بتوانیم به ظرفیت‌های لازم دست یابیم.

زینعلی بیان کرد: برندسازی در ورزش می‌تواند به رشد و ترقی یک شهر و یا کشور کمک کند، البته رسانه‌ها هم می‌توانند کمک زیادی به این موضوع کنند به طوری افراد تشویق شوند تا در کنار سرمایه گذاران ورزشی با تبلیغات خوب و شکل دهی یک زنجیره مناسب برای اطلاع رسانی این اتفاق را رقم بزنند.


/ بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: