bazarnews

کد خبر: ۱۰۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "ایجاد انضباط مالی و شفافیت در قرارداد‌ها اولویت معاونت منابع انسانی است"گفت: نظام اداری از کارکنان و مدیران فاسد پاکسازی می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که راهبرد پیشرفت توام با عدالت دولت سیزدهم در حوزه توسعه منابع انسانی از طریق شایسته‌سالاری و مبارزه با فساد تحقق می‌یابد، اظهار کرد: اصلاح نگرش‌ها و روش‌ها اصل لازم برای دستیابی به نظام اداری شایسته و مطلوب، ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد است.

وی با بیان اینکه باید با عدالت در برخورد با کارکنان و مشارکت دادن آنان در اداره امور، انگیزه لازم را در آن‌ها ایجاد کرد، افزود: همچنین استقرار نظام‌های سنجش عملکرد کارکنان بخصوص مدیران، زمینه‌ساز رعایت اصل شایسته سالاری و گزینش صحیح مدیران خواهد شد.

وی تاکید کرد: نظام اداری باید بدون تعارف از کارکنان و مدیران فاسد پاکسازی شود.

وی مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۱ را بازآفرینی نظام ارزیابی عملکرد دانست و گفت: اجرای اصل شایسته‌گزینی همراه با ایجاد شناسنامه شایستگی برای همه پرسنل از اقداماتی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی ایجاد شفافیت در قرارداد‌ها و پیمان‌ها را از دیگر برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در سال جاری اعلام کرد و افزود: بر ایجاد انضباط مالی در راستای تحقق شعار مبارزه با فساد، رفع تبعیض و ایجاد شفافیت و تمرکز سامانه‌های منابع انسانی بر همه واحد‌های تابعه در سال جاری تمرکز کرده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی همچنین به راه‌اندازی حلقه‌های اندیشه ورز در حوزه‌های مورد نیاز اشاره کرد و گفت: آموزش و توانمند سازی کارکنان در حوزه‌های آموزشی­ و مهارتی در جهت افزایش بهره‌وری فردی امری ضروری است و این کار در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

/ تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: