bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
معاون مسافری راه‌آهن گفت: پس از اعزام قطار فوق‌العاده مسافری، در حال حاضر مسافران قطار حادثه‌دیده مشهد-یزد سوار بر این قطار شده‌اند و در حال اعزام به ایستگاه راه‌آهن طبس هستند.

میرحسن موسوی، درباره آخرین وضعیت مسافران پس از حادثه قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو منطقه طبس اظهار داشت: پس از اعزام قطار فوق‌العاده مسافری در حال حاضر مسافران قطار حادثه‌دیده سوار بر این قطار شده‌اند و در حال اعزام به ایستگاه راه‌آهن طبس هستند.

وی افزود: همچنین هماهنگ شده است که اتوبوس‌هایی در ایستگاه راه‌آهن طبس مستقر شده‌اند و بلافاصله پس از رسیدن مسافران این افراد را به مقصدشان یعنی شهر یزد جابه‌جا می‌کنند.

معاون مسافری راه‌آهن درباره این قطار حادثه‌دیده گفت: این قطار واگن خواب کوپه‌ای متعلق به یکی از شرکت‌های ریلی بوده است، در این حادثه ۵ واگن از ریل خارج شد و متأسفانه منجر به جان‌باختن و مصدوم شدن تعدادی از مسافران شده است.

وی درباره آمار دقیق جانباختگان و مصدومان این سانحه گفت: این آمار طبق اطلاعات اورژانس اعلام می‌شود.

به گزارش فارس بر اساس اطلاعات اولیه حدود ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس ۵ واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

‌این قطار ۳۴۸ نفر مسافر داشته است طبق اعلام سازمان اورژانس ۱۰ نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود ۱۲ نفر مصدوم داریم.


/ فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: