bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
رئیس نمایندگان استان یزد در مجلس، با بیان اینکه حوادث ریلی در گذشته هم اتفاق افتاده، اما تکرار آن به هیچ وجه قابل‌قبول نیست تاکید کرد که ما قطعا اینبار به طور جدی علل بروز این حادثه را دنبال می‌کنیم.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار، در بیان آخرین اطلاعات پیرامون حادثه خروج از ریل قطار محور مشهد-یزد که در طبس به وقوع پیوسته است، گفت: بر اساس آخرین آماری که اعلام شده است متاسفانه تاکنون ۲۳ نفر از مسافران این قطار جان خود را از دست داده‌اند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند که زائر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بوده‌اند و در راه عزیمت به استان یزد دچار این سانحه شدند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کارشناسان در حال بررسی دلایل بروز این حادثه هستند و وزیر کشور نیز به این منطقه عزیمت کرده است تا روند امدادرسانی و مداوای زائران را پیگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون باید مشخص شود چرا یک دستگاه بیل مکانیکی روی ریل قطار قرار داشته است که می‌طلبد راه آهن در این خصوص شفاف‌سازی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه در گذشته هم حوادث ریلی در کشور اتفاق افتاده است که یا ناشی از خطای انسانی یا اختلال در سیستم‌ها بوده است، اما ما قطعا اینبار به طور جدی علل بروز این حادثه و برخورد با خاطیان را دنبال خواهیم کرد چرا که تکرار این گونه حوادث قابل قبول نیست بنابراین باید هم وزیر کشور و هم مسئولان راه آهن در این زمینه پاسخگو باشند.


/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: