bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، اخیرا بیمه تعدادی از اسب‌های خود را به بیمه سرمد سپرد این درحالی است که وی چندی پیش چنین قراردادی را با بیمه رازی داشته است؛ در حال راقبت این دو شرکت بیمه در بیمه کردن اسب‌های این فوتبالیست پیامی جز تغییر اولویت‌ شرکت‌های بیمه و انحراف این صنعت به همراه ندارد.

سردار در مسیر مستر تیستر شدن/ علت تغییر اولویت‌ها در صنعت بیمه چیست؟

گروه بانک و بیمه بازارنیوز؛ اواسط هفته پیش بود که خبر امضای قرارداد پوشش بیمه‌ای تعدادی از اسب‌های «سردار آزمون» ملی پوش کشورمان با بیمه در فضای رسانه‌ای حوزه صنعت بیمه منتشر شد. حال این خبر در حالی منتشر شده است که دقیق یک ماه پیش این بازیکن فوتبال قراردادی مشابه با بیمه رازی برای بیمه کردن تمام اسب‌های خود به امضا رسانده بود.


جدا از علت اصلی و کم و کیف انجام چنین کاری از سوی سردار آزمون؛ این سوال مطرح می‌شود که چرا و به چه دلیل شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد این لژیونر فوتبال به جای در اولویت قرار دادن خدمات مهمتر دیگری همچون گستردگی جبران خسارت و هزینه‌های پزشکی بیمه اسب‌های این ملی پوش جوان را دستور کار اول خود قرار داده‌اند.


متاسفانه شرایط در صنعت بیمه ایران به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که مدیران این حوزه به جای وسعت بخشیدن و تعمیق چتر بیمه‌ای مشتریان خود اقدام به بیمه کردن اسب‌های مورد علاقه این بازیکن می‌کنند؛ نمونه این امر را چندی پیش در قبال بیمه کردن معده «مستر تیتسر» اینفلوئنسر اینستاگرامی توسط یکی از بیمه‌‎های کشور مشاهده کردیم.


این امر در وضعیتی به وقوع پیوسته است که به دلیل شرایط بد اقتصادی بخش عظیمی از دهک‌های کم درآمد و متوسط نیاز شدیدی در گستره چتر حمایتی بیمه‌ها در حوزه خدمات پزشکی دارند، اما مشاهده می‌شود این شرکت‌ها به جای اولویت قراردان این موضوع، امضای قرارداد برای بیمه کردن اسب‌های این فوتبالیست را دستور کار خود قرار داده‌اند. حال این انتظار می‌رود که بیمه مرکزی ایران به عنوان تنها متولی ناظر بر فعالیت‌های شرکت‌های بیمه شرایطی را مهیا سازد که صنعت بیمه خود در ریل اصلی خود قرار بگیرد.


پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: