bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین مدعی شد؛
«جکسون پالم» یکی از بنیانگذاران دوج کوین اخیرا در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده است که رمزارز‌ها ابزاری را برای کلاهبرداری از افراد فراهم کرده است.

رمزارز کلاهبرداری را تسهیل می‌کند!

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز؛ «جکسون پالم» یکی از بنیانگذاران دوج کوین در مصاحبه اخیر با The Project گفت که ارز‌های دیجیتال تسهیل کننده کلاهبرداری هستند. از آنجا که رمزارزها، خارج از کنترل دولت است، ابزاری را برای کلاهبرداری فراهم کرده است.


با این حال، این توسعه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی تا کنون به صراحت اعلام نکرده بود که خود رمزارز‌ها کلاهبرداری باشند. پالمر اذعان داشت که فکر می‌کرد ارز دیجیتال یک شوخی است و از این رو، هیچ رمزارزی نگه نداشت. او مدت کوتاهی پس از شروع پروژه، پس از اینکه از جامعه ارز‌های دیجیتال ناامید شد، از پروژه کناره‌گیری کرد.


این توسعه‌دهنده نرم‌افزار اعتراف کرده است که خوشحال است که از آن زمان با دوج‌کوین ثروتمند نشده است.پالمر می‌گوید، میلیونر‌های رمزارزی از این واقعیت غافل هستند که افراد دیگر در حال ضرر دادن هستند و در حال حاضر عینک خوش‌بینی به چشم زده‌اند.


پالمر اخیراً پس از مخالفت با مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، خبرساز شد. یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین بار‌ها این میلیاردر را به عنوان یک "کلاهبردار" مورد انتقاد قرار داده است. در آخرین مصاحبه، پالمر به افراد مشهوری که رمزارز‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو را تبلیغ می‌کنند نیز نگاهی انداخت و ادعا کرد که هر کسی قیمتی دارد.


در حالی که مردم معمولا پول زیادی در سهام از دست می‌دهند، پالمر به این واقعیت اشاره می‌کند که این بازار‌ها به شدت تحت نظارت هستند.


افراد زیادی که زندگی بسیار مجللی با فعالیت در بازار رمزارز‌ها ساخته‌اند، معمولا صرافی‌ها یا سایر شرکت‌های مهمی را اداره می‌کنند. پالمر تاکید کرد: "برای هر یک از این افراد، احتمالاً ده یا حتی صد‌ها نفر هستند که خوش شانس نبودند. "

 

منبع: اقتصاد آنلاین

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: