bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
سمنان- نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر از افزایش ۵۰ درصدی بودجه سنواتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: توسعه علم در صنعت در دستور کار است.

عباس گلرو، ضمن اشاره به اقداماتی که درباره تحقق شعار سال صورت گرفته و با بیان اینکه پیوند علم و صنعت لازمه اصلی رشد و شکوفایی اقتصادی است، اظهار داشت: بودجه سنواتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ۵۰ درصد افزایش یافت.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان کرد: مهارت آموزی در کنار تحصیل نقش موثری در اشتغال و کار آفرینی ایفا میکند.

صدور مجوز پردیس
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با اشاره به صدور مجوز پردیس سلامت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: پیگیری لازم برای موافقت وزارت علوم برای راه اندازی مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان سمنان نیز انجام شده است.

گلرو همچنین به ارتقای کیفی و کمی طرح‌های آموزشی و مدارس سمنان نیز اشاره کرد و گفت: در نشست با مسئولان آموزش و پرورش رسیدگی به رسیدگی به نقاط محروم حوزه انتخابیه تاکید شده است.

وی افزود: استفاده از توانمندی و امکانات دولتی و ظرفیت بخش خصوصی به ویژه خیران مدرسه ساز برای ایجاد تحول و توسعه در حوزه آموزش و پرورش از جمله مسائلی است که باید در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.


/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: