bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: برای استان‌های شمالی، شمال‌غرب، شرق و جنوب‌شرق کشور پایداری هوای گرم تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی شده است.

به گزارش بازارنیوز، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشو، اظهار داشت: امروز و فردا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بارش باران به شکل پراکنده در استان‌های خراسان جنوبی و جنوب و جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های بعدازظهر امروز و فردا در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است، افزود: از نظر دمایی از روز فردا (پنجشنبه) تا روز یکشنبه هفته آینده همچنان در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای گرم را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی و قم در اواخر وقت در شمال شرق کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا (پنجشنبه) برای استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است و از فردا تا روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل و جنوب سمنان و شمال اصفهان، یزد و شرق کرمان این شرایط را خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه در وز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در منطقه زابل احتمال توفان گردوخاک هم وجود دارد، گفت: از روز پنجشنبه تا جمعه مناطق غرب تا مرکز خلیج‌فارس و شرق دریای عمان هم مواج و متلاطم خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت هوای پایتخت بیان کرد: تهران امروز در بعضی مواقع وزش باد شدید با گردوخاک همراه خواهد بود که حداکثر دمای تهران ۳۶ درجه بالای صفر درجه و حداقل دما ۲۵ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.


/ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: