bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم می تواند تاثیرات بسیاری در کیفیت خرید شما داشته باشد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما به آن ها دقت داشته باشید.

نکات خرید اجاق گاز دست دوم

نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم می تواند تاثیرات بسیاری در کیفیت خرید شما داشته باشد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما به آن ها دقت داشته باشید. در واقع خرید و فروش کالای دست دوم در سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده به همین دلیل همه روزه شاهد حضور افراد بسیاری در بازار کار سمساری ها هستیم، ولی اینکه به چه فروشگاه و سمساری می توان اعتماد کرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بعضی از این فروشگاه ها تنها به فکر فروش کالا و کسب سود می باشند و عمده محصولات آن ها از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند. در ادامه این مقاله از خریدار وسایل دست دوم منزل در تهران همراه ما باشید.

بر این اساس لازم است پیش از خرید هر کالای دست دوم نخست از اعتبار فروشگاه و سمساری اطمینان حاصل نمایید. برای کسب اطمینان و سنجش اعتبار سمساری که به آن مراجعه کرده اید را بدانید، می توانید ضمانت و مهلت تست کالا را دریافت کنید و در صورت قبول کردن فروشنده می توانید خرید خود را انجام دهید.

نحوه خرید اجاق گاز دست دوم

همانگونه که گفته شد در سال های اخیر خرید وسایل دست دوم در تهران به یک امر عادی تبدیل شده و افراد ترجیح می دهند با خرید لوازم دست دوم در هزینه های زندگی خود صرفه جویی نمایند. بر این اساس خرید اجاق گاز دست دوم امری کاملا طبیعی به حساب می آید. تنها در هنگام خرید باید به نکات مهمی دقت کرد تا در نهایت با صرف هزینه بسیار پایین تر بتوانید صاحب یک اجاق گاز دست دوم تمیز و سالم شوید.
البته توجه داشته باشید که برای خرید هر وسیله ای حتما از یک فرد حرفه ای یا متخصص کمک بگیرید، چرا که بعضی کالای دست دوم با داشتن ظاهر بسیار تمیز و نو، عملکرد چندان مناسبی ندارند. به همین علت توجه به نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اصلی ترین نکات در خرید اجاق گاز دست دوم

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب خرید وسایل منزل دست دوم می شود، زندگی های موقت می باشد. به عبارت دیگر امکان دارد بعضی از افراد به واسطه مهاجرت های کوتاه مدت شغلی، احتیاج به خرید لوازم اداری و شرکت داشته باشند که در این شرایط خرید کالای نو می تواند هزینه های بالایی را برای آن ها در پی داشته باشد؛ پس می توانند با خرید نمونه های مشابه و دست دوم در هزینه های خود صرفه جویی کنند. البته گاهی نیز امکان دارد به علت تغییر موقعیت زندگی به واسطه تحصیل در شهر دیگر احتیاج به تهیه بعضی لوازم دست دوم مثل خرید لوازم صوتی و تصویری ، یخچال، گاز دست دوم و… داشته باشید که از این طریق می توانید تا حد زیادی هزینه های جابجایی را کاهش دهید. ولی توجه به نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم در این شرایط از اهمیت زیادی برخورد دار است که این نکات شامل موارد زیر می باشند.

1. گاز مد نظر چند شعله است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم باید به آن توجه کنید تعداد شعله های اجاق گاز می باشد. در واقع تعداد شعله ها به نیاز شما بستگی دارد، اگر برای استفاده موقت نیاز به خرید این وسیله دارید پس تعداد شعله های آن نباید چندان برای شما اهمیت داشته باشد چرا که به صورت موقت می خواهید از آن استفاده کنید.
در واقع اجاق گازها به صورت سه شعله، چهار شعله و پنج شعله طراحی و تولید می ‌شوند که معمولاً شعله های آن به صورت همزمان استفاده نمی ‌شود. در این صورت پیشنهاد می کنیم با خرید اجاق گاز با تعداد شعله کمتر علاوه بر رفع نیاز خود، از میزان مصرف گاز اضافی پیشگیری نمایید.

نکات خرید اجاق گاز دست دوم

اطلاعات بیشتر را در سمساری در دیباجی از لینک زیر دنبال کنید:

https://semsarietehran.com/2021/12/03/%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%b3%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%ac%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

2.مناسب ترین مدل را انتخاب کنید؟

مدل اجاق ‌گاز انتخابی شما یکی از نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم به شمار می‌ آید از آنجایی که معمولاً اجاق گازها به صورت رومیزی، ایستاده یا فردار طراحی و تولید می شوند پس شما نیز می توانید با توجه به احتیاجات خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.
البته دقت کنید که بعضی از اجاق گازهای رومیزی دارای مدل های توکار و روکار هستند که معمولاً نمونه های روکار آن دارای تعداد شعله کمتر می باشد و به علت داشتن وزن بسیار سبک قابلیت جابجایی و حمل و نقل را برای شما فراهم می کند. این مدل از اجاق گازها را با قیمت بسیار مناسب می توانید از سمساری ها خریداری نمایید.

3.از سلامت ولو و شیرها اطمینان پیدا کنید

قطعات گوناگون اجاق گاز یکی دیگر از نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم به حساب می‌آید، ولو و شیرها از مهم ترین بخش های اجاق گاز می باشد که تأثیر زیادی در عملکرد و کارایی آنها خواهند داشت؛ از این رو در هنگام خرید حتماً به سلامت این بخش ها توجه کنید. با وجود ظاهر بسیار ساده این بخش‌ ها، تاثیر زیادی در کیفیت و کارایی دارند و به بیان دیگر وظیفه آنها تنظیم میزان شعله اجاق گاز است.

4.به میزان حرارت شعله توجه کنید

از دیگر نکات مهم خرید اجاق گاز دست دوم کیفیت شعله فر می باشد؛ در واقع گاهی امکان دارد به علت خراب بودن ولو و شیر و یا کثیف بودن اتاقک و اندازه نامتناسب شعله ها اجاق گاز دست دوم دلخواه نباشد که در چنین شرایطی عملکرد اجاق گاز فردار دست دوم با مشکل مواجه خواهد شد.

5.به کیفیت جنس شیشه دقت کنید

همانگونه که می‌دانید معمولاً اجاق گازهای فردار دارای درب های شیشه ای می باشند که امکان بازدید از غذای داخل فر را برای افراد راحت تر می‌ کند؛ ولی گاهی امکان دارد وجود شکستگی در این شیشه ها موجب نفوذ هوا به داخل و یا خروج حرارت از اتاقک به بیرون شود که در این صورت کیفیت و عملکرد اجاق گاز فر با مشکل رو به رو می ‌شوید پس دقت کنید که در صورت خرید اجاق گاز فردار دست دوم حتماً به شیشه و سلامت آن دقت داشته باشید.

6.به طراحی بدنه دقت کنید

میزان حرارت شعله های فر موجب داغ شدن فضای داخلی آن می شود پس از داشتن بدنه مقاوم و با کیفیت که بتواند از خروج گرما و همچنین داغ شدن بدنه در هنگام استفاده از فر پیشگیری کند از مهم ترین نکات در زمان خرید اجاق گاز فردار دست دوم می باشد.

اطلاعات بیشتر را از سمساری تجریش از طریق این لینک سایت دنبال کنید.

 

برچسب ها: رپورتاژ ، اجاق ، اجاق گاز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: