bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
رئیس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: به منطور آسایش خاطر کیشوندان تمهیدات لازم برای افزایش پرواز‌ها از این جزیره به نقاط مختلف کشور انجام شده است.

سعید پورزادی در جلسه مدیریت ستاد بحران کیش با اشاره به اینکه در زلزله صبح امروز هیچ کدام از زیرساخت‌های فرودگاه و بندرگاه جزیره آسیب ندیده است اظهارکرد: شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر گران شدن بلیط‌های هواپیما‌ها مطرح شده بود که این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه از صبح امروز سعی شده با همکاری سازمان هواپیمایی و شرکت‌های خدمات هوایی پرواز‌های فوق العاده‌ای جهت خروج کیشوندانی که نگران هستند دایر شده، گفت که دست اندرکاران هم اکنون در حال فروش بلیط‌ها هستند تا از ساعت یک تا هفت بامداد روز یکشنبه نسبت به حمل و نقل مسافران اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه مردم با وقوع زلزله که البته قابل پیش بینی نیست در کنار رعایت موارد ایمنی آرامش خود را به صورت کامل حفط کنند، افزود: برای ارائه خدمات مناسبت‌تر در مواقع ضروری تامین ۱۱ آمبولانس با همکاری وزارت کشور و تامین بالگرد‌ها با همکاری نهاد‌های مختلف امدادی هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن در جزیره مستقر شوند.

پورزادی یادآور شد: تمهیدات لازم در خصوص ذخیره آذوقه، سوخت و کالا‌های اساسی و همچنین اسکان موقت کیشوندان در این جزیره انجام شده است و از از این حیث نگرانی وجود ندارد.

/ خبر آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: