bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان درباره رفع مشکلات دامداران در تامین علوفه و نهاده، گفت: تاکنون بالغ بر هفت هزار و ۸۵۰ فقره پرونده تسهیلات حمایتی دامدار کارت در استان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

سید محمد رضا هاشمی، درباره تامین علوفه مورد نیاز دامداران و همچنین طرح دامدار کارت ویژه حمایت از دامداران، بیان کرد: ۴۰ شعبه بانک کشاورزی استان در بحث پرداخت تسهیلات حمایتی دامداران و طیورداران ویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی گفت: تا به امروز دو هزار و ۳۳۲ فقره تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران (دامدار کارت)، ویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به ارزش بیش از ۲۵۷ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است که با تحقق این مهم، استان سمنان تاکنون توانسته رتبه سوم کشوری را در این بخش به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان همچنین گفت: هفت هزار و ۸۵۰ فقره پرونده تسهیلات حمایتی دامدارکارت در استان به بانک کشاورزی معرفی شده که از این تعداد، حدود ۳۶ درصد پرونده ها، دو هزار و ۳۳۲ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

هاشمی همچنین بیان کرد: دو هزار و ۸۰۸ پرونده تسهیلات حمایتی (دامدارکارت) به ارزش بیش از ۳۲۶ میلیارد تومان در شعب بانک کشاورزی استان برای پرداخت تسهیلات حمایتی ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به دامداران و طیورداران، در حال بررسی است.

وی افزود: هفت هزار و ۸۵۰ فقره پرونده متقاضی دریافت تسهیلات دامدارکارت به ارزش ریالی یک هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان به بانک کشاورزی استان معرفی شده است.


/ بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: