bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت گفت: ۴۱ نمایشگاه تخصصی به ویژه در حوزه دانش‌بنیان و صادرات در سطح کشور داشتیم و ۷۵ رویداد خلاقانه برای انتقال تجارب در سطح کشور برگزار شد.

شهاب جنابی؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با بیان اینکه امسال این دهه به عنوان دهه تولید و تجارت نام گذاری شد، بیان کرد: برای هر روز یک عنوان و یک شعار پیش بینی شد تا بتوان روی موضوع مورد نظر تمرکز کرد و اقدامات و دستاورد‌هایی که در سطح کشور در آن حوزه هست را بهتر نمایش داد.



تبیین اقدامات و دستاورد‌های حاصل شده
وی ادامه داد: ما ۲ هدف اصلی را در این دهه دنبال می‌کردیم. هدف اول تبیین اقدامات و دستاورد‌های حاصل شده در بخش صنعت، مهدن و تجارت است و کار‌های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است. دومین هدف ما قدردانی و قدرشناسی از فعالان و تلاشگران این عرصه بود که آن‌ها هم در طول این سال‌ها زحمات بسیار زیادی کشیده اند و جاداشت تا در این ۱۰ روز به نحو مختلف از این عزیزان قدردانی کنیم.



۲۷۱ نشست هم اندیشی در سطح کشور برگزار شد
جنابی افزود: ما در این ۱۰ روز برنامه‌های متنوعی را در سطح کشور داشتیم. ۲۷۱ نشست هم اندیشی در سطح کشور برگزار شد که گفتگویی بین مسئولین و فعالان بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد و افراد مسائل و دغدغه هایشان را مطرح می‌کنند. ما ۴۱ نمایشگاه تخصصی به ویژه در حوزه دانش بنیان و صادرات در سطح کشور برگزار کردیم.
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت گفت: ۷۵ رویداد خلاقانه در سطح کشور برگزار شد و این کار‌ها برای امیدبخشی بسیار موثر است. بازدید‌های گروه‌های مرجع از صنایع بزرگ را داشتیم و تعامل با رسانه‌ها در سراسر کشور توسط مسئولین صورت گرفت.



۶۵ واحد و فرد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند
جنابی در پایان سخنان خود اظهار داشت: یکی دیگر از کار‌های مهم، انتخاب واحد‌های برتر بود و نهایتا ۶۵ واحد و فرد مورد تقدیر قرار گرفتند. این ستاد گرامی داشت دهه تولید و تجارت متشکل از فعالان خود این بخش که شامل بخش غیر دولتی و تشکل‌ها هستند، بود و یک همدلی خوبی را شاهد بودیم.



/ دانشجو

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: