bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شاید در اولین برخورد با سئو (SEO) سؤالاتی از قبیل سئو چیست؟ چرا به یک متخصص سئو نیاز داریم؟ ممکن است بپرسید که سئو چگونه می‌تواند به سایت من کمک کند؟ چقدر باید برای SEO سایت پرداخت کنم؟ در ذهن شما هم ایجاد شده باشد.

دلایلی که باعث می‌شود همین امروز یک متخصص سئو استخدام کنید!

دلایلی که باعث می‌شود همین امروز یک متخصص سئو استخدام کنید!

 اگر شما هم جزو این افراد هستید باید بگوییم که خوشبختانه تا حدودی اهمیت سئو را درک کرده‌اید. زیرا بسیاری از افراد نقش SEO را در موفقیت سایت‌ها نادیده می‌گیرند.

 

این در حالی است که اگر سایت خود را راه‌اندازی کنند پس از مدتی متوجه خواهند شد که موفقیت در دنیای گوگل آن‌قدرها هم راحت به نظر نمی‌رسد. بلکه نیاز به یک کاربلد و متخصص این حوزه دارد. در ادامه ما به شما خواهیم گفت که چرا سایت شما باید تحت نظر یک متخصص سئو باشد و او چگونه می‌تواند سایت شما را از افول نجات دهد.

 

دلایلی که باعث می‌شود همین امروز یک متخصص سئو استخدام کنید!

 

در دنیای سئو چه می‌گذرد؟

ما فرض می‌کنیم که شما درباره SEO اطلاعات زیادی ندارید. پس به شما خواهیم گفت که در این دنیای به نظر آرام سئو چه می‌گذرد. اگر عبارت سئو چیست را سرچ کنید، اولین جمله‌های که می‌بینید این است «سئو یعنی بهینه‌سازی موتورهای جستجو». اگر کمی فکر کنید می‌بینید که همین یک جمله نشان‌دهنده پیچیدگی در این دنیای بی‌انتها است. 

شما برای اینکه مورد لطف و محبت گوگل قرار بگیرید، باید سایت خود را بهینه کنید در غیر این صورت با برخورد جدی روبرو خواهید شد. ما قصد نداریم شما را بترسانیم، اما اعمال برخی حرکات اشتباه در سایتتان می‌تواند آن را برای همیشه از چشم گوگل بیندازد. البته گوگل آن‌قدرها هم بی‌رحم نیست. معرفی الگوریتم های گوگل در سئو نشان داد که شما هم می‌توانید مورد لطف او قرار گرفته و حتی به جایگاه‌های بالا برسید.

 

 اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که همه افراد رفتار درست با گوگل را بلد نیستند. متخصصینی که در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانند کمک بزرگی برای سایت شما باشند. درواقع یک کارشناس سئو، زبان گوگل را به‌خوبی می‌فهمد. پورفیض، متخصص سئو است که با چندین سال تجربه می‌داند راه موفقیت یک سایت کدام است.

چگونه با متخصص سئو می‌توان در میدان مسابقات گوگل قهرمان شد؟

یکی از دلایل مهمی که برای پیشی گرفتن از رقبا وجود دارد، داشتن مهارت است. همه کسانی که در مسابقات قایقرانی شرکت می‌کنند، پاروزدن را بلد هستند. اما موضوعی که باعث می‌شود یک نفر در بین همه قایقرانان قهرمان شود، مهارت‌های او است. این همان چیزی است که در گوگل نیز اهمیت دارد و باید بتوانید از رقبایتان پیشی بگیرید.

تعداد زیاد کاربرانی که در گوگل جستجو می‌کنند شانس دیده‌شدن شما را قوت می‌بخشند. یک متخصص سئو با بهینه‌کردن سایت، مطابق با الگوریتم های گوگل در سئو، آن را در معرض دید کاربران هدف قرار خواهد داد. مهارت‌های سئو چیزی است که این کارشناسان به‌خوبی یاد گرفته و از آن استفاده می‌کنند. 

البته اگر قصد دارید شخصاً سئو سایتتان را بر عهده بگیرید لازم است بدانید که نحوه استفاده از تکنیک‌های سئو را و یادگیری دقیق آن چقدر اهمیت دارد؛ زیرا هرگونه حرکت ناشیانه ممکن است به‌عنوان سئو کلاه‌ سیاه شناخته شده و عاقبت خوبی در پی ندارد. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های سئو که توسط محمد پورفیض برگزار می‌شود، شرکت کرده و اصول سئو را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

وقتی قرار است یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید، حتماً درمورد آن تحقیق می‌کنید. از افرادی که تجربه دارند سؤال می‌پرسید. بررسی می‌کنید که کسب‌وکار شما می‌تواند چه تعداد مشتری داشته باشد. این فرایند شبیه کاری است که گوگل برای انتخاب یک وب‌سایت انجام می‌دهد. او کیفیت سایت را بررسی کرده و همچنین با توجه به محبوبیت آن در بین کاربران و میزان رضایت آن‌ها، رتبه برتر را به این سایت می‌دهد.

 

 پس همان‌طور که بدون انجام تحقیق کار شما ممکن است با مشکل روبرو شود، اگر گوگل هم از سئو استفاده نکند برای رتبه‌بندی سایت‌ها با مشکل مواجه می‌شود. پس برای پاسخ به این سؤال باید گفت که سایت شما برای دیده‌شدن و کسب موفقیت باید متناسب با سیگنال‌های گوگل بهینه شود.

کارهای یک کارشناس سئو برای موفقیت سایت

یک کارشناس سئو به‌خوبی اهمیت سئو سایت را درک کرده و می‌داند که برای رسیدن به موفقیت باید چه کارهایی انجام دهد. او روی ساختار متن، بک‌لینک‌ها، متاتگ‌ها و بسیاری دیگر از عواملی که بر رتبه سایت اثر می‌گذارد، کار می‌کند. او می‌داند که چگونه باید یک سایت را دقیقاً متناسب با الگوریتم های گوگل در سئو بهینه کند. درواقع این تخصص او باعث می‌شود که سایت به مشکلاتی چون سئو کلاه خاکستری برنخورد. البته به این موضوع در ادامه پرداخته خواهد شد. در این قسمت ما برخی از کارهایی که کارشناسان سئو انجام می‌دهند را بازگو می‌کنیم.

  • تحقیق و شناسایی کلمات کلیدی
  • بهینه‌سازی اولیه وب‌سایت
  • بهبود تجربه کاربری
  • لینک‌سازی با کیفیت
  • بهینه‌سازی و به‌روزرسانی مداوم

الگوریتم های گوگل در سئو؛ روشن‌کردن مسیر

گوگل با استفاده از الگوریتم‌ها عملکرد سایت‌ها را بررسی می‌کند. گوگل همواره الگوریتم‌های خود را به‌روز می‌کند. سایت‌ها برای اینکه بتوانند مطابق با خواسته گوگل رفتار کنند باید سایت را متناسب با این الگوریتم‌ها بهینه نگه دارند. درواقع الگوریتم های گوگل در سئو راهنما و چارچوبی هستند که سایت‌ها می‌توانند با استفاده از آن به رتبه‌های خوبی برسند. متخصص سئو پورفیض، سایت‌ها را با به‌روزترین الگوریتم‌ها بهینه کرده و باعث می‌شود سایت در بین تمام رقبا دیده شود.

 

دلایلی که باعث می‌شود همین امروز یک متخصص سئو استخدام کنید!

دستمزد متخصص سئو در ایران سال۱۴۰۱

در ایران نیز کارشناسان سئو زیادی وجود دارند. آن‌ها با استفاده از مهارت‌ها و تکنیک‌های به‌روز خود قادرند تا رتبه سایت را ارتقا داده و از این طریق میزان ترافیک ارگانیک آن را افزایش دهند. درواقع با استخدام یک متخصص سئو می‌توانید بدون صرف هزینه تبلیغات به نتایج دلخواهتان برسید. 

دستمزد کارشناسان سئو متناسب با تعداد پروژه، قرار داد، ساعت کار، تجربه کاری و بسیاری دیگر از عوامل تعیین می‌شود. حداقل میزان حقوق کارمندان سئو در سطح متوسط 7 میلیون تومان و برای کارشناسان فریلنسر متناسب با تعداد و نوع پروژه بیش از 10 میلیون تومان است.

سئو کلاه خاکستری؛ قرارگرفتن در لبه پرتگاه

سئو کلاه خاکستری به تاکتیک‌هایی برای بهینه‌سازی سایت اشاره دارد که ممکن است سایت را به رتبه بالا ارتقا داده یا باعث جریمه شدن آن شود. همین موضوع می‌تواند دلیل باشد تا سایت در لبه پرتگاه قرار بگیرد. البته همه این عوامل بستگی به تاکتیک‌های مورد استفاده دارد. سئو کلاه خاکستری نه در دسته کلاه‌ سیاه و نه در دسته کلاه سفید قرار می‌گیرد. یک سئوکار می‌داند که چگونه باید از این تاکتیک‌ها استفاده کند تا به‌جای جریمه شدن به صدر نتایج برسد.

با سئو کلاه خاکستری بیشتر آشنا شوید

 

پایان پیام//

برچسب ها: سئو ، سئو کاری ، متخصص سئو
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: