bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

بسته به این که تا چه حد برگزاری یک مهمانی و مراسم برای شما مهم است، می‌توانید در بازار انواع پک‌های پذیرایی را به‌جای شیوه‌های معمول تدارک انتخاب کنید. پک‌های پذیرایی ایده‌ای جذاب، خلاقانه و حتی اقتصادی هستند. در یک بسته‌بندی همه چیز از قبل آماده شده است. درست مانند بسته‌بندی یک خوراکی که درون آن ممکن است هر چیزی وجود داشته باشد. معمولاً نوع پک نیز بر حسب نوع مراسم انتخاب می‌شود. نظم و ترتیب، رعایت حداکثری بهداشت و ایزوله بودن، عدم نیاز به شستشو، تمیزکردن، پاک‌کردن و یا حتی بسته‌بندی‌کردن، از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی است که می‌توان گفت پک پذیرایی در حال حاضر بهترین و کامل‌ترین ایده برای حفظ آبرو در مهمانی‌ها و مجالس است.
پک پذیرایی از کجا تهیه کنیم

در هنگام خرید پک پذیرایی به چه مواردی دقت کنیم؟

درصورتی‌که قصد خرید پک پذیرایی و ملزومات برگزاری مهمانی و جلسات مهم را دارید. احتمالاً چند دغدغه اساسی در همان ابتدا برایتان مطرح خواهد بود.

قیمت پک پذیرایی

موضوع اول قیمت پک‌های پذیرایی خواهد بود. شرکت‌ها معمولاً دسته‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی، نمونه‌های استاندارد و انواع پک‌های گران‌قیمت و لوکس را عرضه می‌کنند. البته دراین‌بین برخی تأمین‌کنندگان نیز قید کیفیت را می‌زنند. استفاده از میوه‌ها و شیرینی‌های درجه چند، پک‌هایی که ارزش خرید ندارند از جمله مهم‌ترین شگردهای آن‌ها برای افزایش حاشیه سود است. درصورتی‌که واقعاً برای شما برگزاری یک مراسم و جلسه آبرومندانه اهمیت ویژه‌ای دارد. حتماً به سراغ مراکزی بروید که در زمینه کیفیت به شما تضمین ارائه می‌دهند. سبزینه پک یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع پک پذیرایی است که با تنوع بالا و قیمت مناسب، کیفیت محتویات و اقلام موجود در بسته ها را ضمانت می کند.

سرعت ارسال و تحویل

امروزه روش خرید اینترنتی انواع پک پذیرایی نیز به شما این امکان را می‌دهد که محصول را در تعداد مشخص متناسب با نیاز خود سفارش دهید. البته که تحویل به‌موقع اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. به همین منوال دومین اولویتی که پس از کیفیت باید به آن دقت داشته باشید سرعت ارسال و تحویل خواهد بود. بخصوص اگر برای شما برگزاری یک مراسم بادقت بالا حتی در اضطراری‌ترین شرایط اهمیت ویژه‌ای دارد، حتماً در مورد نحوه ارسال بسته‌ها نیز اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تنوع در انتخاب پک

یکی دیگر از موضوعت مهم برای سفارش این‌گونه پک‌ها این است که شما بتوانید بسته به نیاز و نوع مراسمی که برگزار می‌کنید، پک موردنظر خود را انتخاب و سفارش دهید. معمولاً هم انتخاب این پک‌ها بر اساس نوع مراسم خواهد بود. این مراسمات می‌تواند ختم، جشن، مهمانی، جلسه و پک همایش باشد.

پذیرایی سریع و باکیفیت بدون هزینه اضافه

یک نکته مهم برای این که بتوانید هرگونه مهمانی یا همایش و مراسمی را با بهترین کیفیت برگزار کنید این است که اقلام پذیرایی را به‌خوبی فراهم نموده و به‌هیچ‌عنوان در روند پذیرایی خلل ایجاد نشود. معمولاً هم برای بسیاری از مراسمات ارائه خدمات پذیرایی برای این کار هزینه بر است. درصورتی‌که در حال حاضر پک‌های پذیرایی چه از نظر هزینه و چه از نظر سرعت عمل، تا 50 درصد بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند.

البته به شرطی که در هنگام انتخاب یک پک و یا بسته پذیرایی بادقت ویژه‌ای عمل کنید، سایت سبزینه پک در حال حاضر یکی از مجموعه‌های عرضه مستقیم انواع پک‌های درجه یک، برای برگزاری مراسمات و مهمانی‌ها با خدمات ویژه در همین راستا با امکان ارسال سریع است. برای ارتباط با مشاورین فروش سبزینه به آدرس sabziinehpack.com مراجعه کرده و یا با شماره  ۰۹۳۳۴۷۸۲۵۷۱ تماس بگیرید.


پک پذیرایی از کجا تهیه کنیم

چرا پک پذیرایی سبزینه گزینه بهتری است؟

در روش‌های سنتی، معمولاً برگزاری یک مهمانی بسیار پروسه پیچیده و زمان‌بری بود. تصور کنید که شما باید میوه، شیرینی، نوشیدنی، خوراکی و یا هر چیزی را در تعداد مشخص تهیه نموده و سپس میوه‌ها را پاک می‌کردید. در نهایت این پروسه هم برای شما زمان بر بود و هم معمولاً میوه‌های موجود در یک سبد پذیرایی سلامت فیزیکی و ظاهری مطلوبی نداشتند.

در چنین شرایطی ایده‌ای که در سراسر دنیا مورداستفاده قرار می‌گرفت در ایران نیز کم‌کم پا به میدان گذاشت. در این شرایط شما می‌توانستید با پرداخت هزینه‌ای بر اساس پلن‌های اقتصادی، معمولی و لوکس، پکی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

بهداشتی و ایزوله!

پک‌های پذیرایی بهداشتی هستند، وکیوم شده یا درون یک ظرف قرار می‌گیرند. بخصوص وقتی در مورد بهداشت صحبت می‌کنیم، این اپیدمی در فصل بیماری کووید 19 نیز جدی تر است. البته بیماری‌های عفونی هیچ‌گاه ریشه‌کن نمی‌شوند. رعایت بهداشت هیچ ضرری برای مهمانی و مراسم شما نخواهد داشت. حتی با این رعایت‌ها شما احترام مهمانان خود را نیز حفظ می‌کنید و نشان می‌دهید که برای آن‌ها اهمیت قائل هستید.

صرفه‌جویی در زمان

تصور کنید که قصد برگزاری یک مراسم جشن یا حتی مراسم یادبود را دارید، اما وقتی به تدارکات موردنیاز فکر می‌کنید احتمالاً یک پروسه پر پیچ‌وخم به ذهنتان می‌رسد که در آن، باید به بازار میوه‌وتره‌بار بروید، میوه را خریداری، سوا کرده و همین‌طور آن‌ها را بشویید و در نهایت چاقو، ظرف و یا چندین مورد دیگر را نیز جداگانه خریداری کرده و هزینه پرداخت کنید.

با خرید پک پذیرایی ترحیم که معمولاً برای انواع مراسمات به‌صورت جداگانه بسته‌بندی و تدارک دیده می‌شود، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. صرفاً بسته‌ها را سفارش می‌دهید و در نهایت هرکدام از آن‌ها با بررسی‌های نهایی و کنترل کیفی به شما تحویل می‌شود.

پک پذیرایی از کجا تهیه کنیم

کیفیت بالا

پک‌های پذیرایی مناسب برای ترحیم، همایش و اجلاس، کنفرانس و دفاعیه، جشن عقب و... مورداستفاده قرار می‌گیرند. برخلاف دیگر روش‌های خرید انواع اقلام پذیرایی، دیگر نیازی به جداکردن و سوا کردن میوه و یا شیرینی و یا انتخاب آن‌ها نیست. کیفیت محصولات چک می‌شود. شرکت‌هایی که این پک‌ها را فراهم می‌کنند مسئول این موضوع هستند که بهترین و باکیفیت‌ترین میوه‌ها و بسته‌بندی‌ها را انتخاب کنند.

قابل‌حمل بودن

موضوع مهم دیگر در مورد پک پذیرایی و مزیت‌هایی که برای شما خواهند داشت این است که قابل‌حمل بوده و مهمان می‌تواند پس از این که مراسم تمام شد، اگر آن را میل نکرده است همراه خود ببرد. می‌توانید هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم بهداشت کلی برگزاری انواع مراسمات در فضاهای مختلف را رعایت کنید. معمولاً بیشتر مراسمات در یک سالن و یا تالار و مجموعه برگزار می‌شود که شما تسلط کلی به محیط آن ندارید و در نتیجه اگر پذیرایی شما از قبل آماده نباشد، معمولاً دچار مشکل می‌شوید. درصورتی‌که با استفاده از پک‌های پذیرایی از تمامی این نقص‌ها در امان می‌مانید.

برچسب ها: ترحیم ، پک ، پذیرایی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: