bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
نتایج جدیدترین بررسی‌های شرکت ریپل نشان می‌دهند که ارز‌های دیجیتال بیشترین طرفدار را در آمریکای لاتین و خاورمیانه دارند، در حالی که اروپا در پایین‌ترین رده قرار دارد.

طبق تحقیقات انجام‌شده توسط شرکت بلاکچینی ریپل، ساکنان آمریکای لاتین بیشترین تمایل را به صنعت دارایی‌های دیجیتال دارند. به طوری که، ۵۰ درصد از افراد تحت بررسی در این تحقیقات فکر می‌کنند که این کلاس دارایی تأثیر قابل‌توجهی بر سیستم مالی خواهد داشت، در حالی که ۷۴ درصد ترجیح می‌دهند با مشاغلی که رمزارز‌ها را می‌پذیرند، معامله کنند. از سوی دیگر، اروپایی‌ها بیشتر به تجربیات جدید علاقه دارند تا به دارایی‌های دیجیتال و فیزیکی.

مطالعات ریپل برخی از نظرات قبلی را ثابت کرد، مانند این فرضیه که ساکنان مناطق دارای اقتصاد مشکل‌دار، ارز‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین را بسیار جذاب‌تر از کشور‌های توسعه‌یافته می‌دانند و از این رو، آمریکای لاتین و خاورمیانه دو منطقه‌ای هستند که توجه بیشتری به این صنعت دارند.

طبق گزارش‌ها، ۶۷ درصد از شهروندان کشور‌های خاورمیانه شرکت‌کننده در این تحقیقات، ترجیح می‌دهند تا با مشاغل و تجارت‌هایی که دارایی‌های دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرند، معامله کنند. جالب توجه است که آن‌ها اعتماد زیادی به موسسات بانکی محلی خود دارند و ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان، رمزارز‌ها را به جای صرافی‌های ارز‌های دیجیتال، از آنجا خریداری می‌کنند.

/ رمزارز نیوز

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: