bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: براساس توافق انجام شده با استانداری بوشهر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی برای نوسازی راه‌های این استان هزینه می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، داریوش امانی روز چهارشنبه در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: براساس تفاهم بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استانداری بوشهر ۵۰ درصد این اعتبارات از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نصف دیگر نیز از محل اعتبارات این استان تامین می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ۲۲۰ میلیارد تومان برای سال جاری اعلام شده بود که براساس توافق انجام شده این سقف اعتباری در سطح ملی به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد و معادل همین اعتبار نیز از طرف این استان باید تامین شود.

امانی اظهار کرد: با تخصیص این میزان اعتبار رسیدگی به راه‌ها، ایمن سازی مسیرها، روکش آسفالت، خط کشی و مسائلی که مربوط به راهداری است، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی در باره تامین ماشین آلات راهداری گفت: با توجه به توانمندی استان بوشهر در منطقه عسلویه در زمینه ماشین آلات راهسازی قرار شد استاندار بوشهر هماهنگی لازم را با منطقه عسلویه داشته باشد تا بتوانیم تهاتری در زمینه پروژه‌های راهسازی و راهداری با شرکت‌های گاز و نفت داشته باشیم.

امانی اظهار کرد: همچنین مجموعه‌های نفت و گاز در منطقه عسلویه نیز متعهد شوند ماشین آلات بازسازی و نوسازی شده را در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر قرار دهند تا امسال شاهد رخدادا‌های خوبی در بحث جوان سازی ماشین آلات راهداری این استان باشیم.


/ ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: