bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: اسامی واجدان شرایط وام ضروری اعلام شد.

به گزارش بازارنیوز، محمود مرتضایی فرد افزود: نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

وی با بیان اینکه نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است، اظهار داشت: بازنشستگان می‌توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، وظیفه‌بگیران تک‌ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست‌هایی که فرم رضایت‌نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدین شرایط حذف شده‌اند.

مرتضایی‌فرد ادامه داد: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی‌مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت‌بندی در هشت مرحله به حساب حقوقی این عزیزان واریز می‌شود.

نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است.

بازنشستگان می‌توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.


/همشهری آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: