bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

ورق استیل 304 ( https://steel-ronic.com/steel_sheet_nagir_304 ) یک ماده بسیار محبوب در ساخت و ساز است. نام این محصول بیانگر مهم‌ترین ویژگی‌ آن یعنی ضد خوردگی می‌باشد! در واقع، این ورق در برابر فرآیندهای خوردگی حساس نبوده و جهت استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. علاوه بر این، تحت تاثیر نوسانات دمای هوا و پدیده های جوی نیز قرار نمی‌گیرد. در صورت نیاز به خرید این محصول ، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان استیل رونیک تماس بگیرید. همچنین جهت شناخت بهتر انواع ورق‌های استیل، خواندن ادامه مطلب به طور حتم مثمر ثمر خواهد بود!

ماهیت ورق استیل ۳۰۴

ورق های استنلس استیل 304

ورق های استنلس استیل 304 ، یکی از انواع ورق‌های نورد است که مهم‌ترین ویژگی آن، مقاومت بالا در برابر هر گونه تهاجمات شیمیایی و خوردگی است. استفاده از این ورق‌ها، در پزشکی، معماری، کشاورزی و ساخت و ساز، بسیار ضروری است. برخی  از ویژگی های ارزشمند این ورق‌های استیل به این شرح است:

 

  • تامین جنبه‌های زیبایی شناسی.
  • مقاومت در برابر تاثیرات منفی محیط تهاجمی خارجی و داخلی
  • ماده خام سازگار با محیط زیست
  • دارا بودن حداکثر استحکام
  • مقاوم در برابر سایش
  • انعطاف پذیری عالی.

 

ورق استیل 304 ، محصولی پر تقاضا از سوی صنایع

ورق استیل 304 و ضد زنگ،  یک ماده اولیه سازگار با محیط زیست است، بنابراین برای استفاده در  صنایع پزشکی و غذایی کاملا مناسب است. از این ورق، برای ساخت تجهیزات حرفه‌ای برای پردازش، ذخیره سازی و حمل و نقل مواد غذایی استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که ورق فولادی استیل و  ضد زنگ،  نیازی به فن آوری‌های پیچیده فلزکاری ندارد، با این حال می‌تواند برای مدتی طولانی، ویژگی‌‎های زیبایی شناختی خود را حفظ نماید! با توجه به این ویژگی ، این ورق‌ها در ایجاد طرح‌های پیچیده دکوراسیون داخلی و خارجی تقاضای زیادی دارند. همچنین، استفاده از این ورق‌ها، در طراحی آسانسورها، استخرهای شنا، میله‌ها و پوشش‌های کف بسیار مناسب می‌باشند. در نظر داشته باشید که عملکرد و ظاهر زیبایی شناختی این ورق‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت و جدید بودن را با هر طراحی مدرنی تلفیق کنید!  

 

انواع فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ از آلیاژها و ترکیبات ضد زنگ ساخته شده است. قابلیت ضد خوردگی این فولاد، به دلیل وجود عناصری همچون کروم، نیکل، مس در ترکیب آن می‌باشد. این عناصر، خواص ضد خوردگی به آلیاژ می‌دهند. لازم به ذکر است که انواع ورق‌های استیل را از نظر نوع فولاد ضد زنگ به کار رفته در آن می‌توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

 

  • فریت : نمایندگان آلیاژهای فریت 12 درصد و 17 درصد، آلیاژهای کروم هستند. از آلیاژهای فریت برای تولید بدنه خودرو و قطعات فولادی ضد زنگ هواپیما استفاده می‌شود.
  • آستنیتی: آستنیت، آلیاژی با شبکه کریستالی مکعبی است. این ساختار با افزودن نیکل به آلیاژ به دست می آید. این آلیاژ رایج ترین نوع فولاد ضد زنگ است. طبق استاندارد بین المللی ، میزان نیکل در آستنیت نباید کمتر از 7 درصد باشد. این ورق‌های استیل، دارای خواص جوشکاری خوب، ویژگی‌های شکل پذیری بالا و دارای طیف گسترده‌ای از دمای عملیاتی و خواص غیر مغناطیسی می‌باشند.
  • مارتنزیتی: این محصول، آلیاژی با محتوای کروم 11 تا 13 درصد است. برخلاف محصولات فریت، مارتنزیت مقاومت خوبی در برابر خوردگی ندارد. لازم به ذکر است که با گرم شدن مارتنزیت ، به اصطلاح، اثر حافظه فلزات رخ می‌دهد که می‌توان از آن برای بازیابی شکل فلز استفاده کرد.
  • فرو آستنیتی( شامل دو شبکه کریستالی آستنیتی و فریت) : در ادبیات صنعت فولاد، به این آلیاژ ، فولاد دوبلکس گفته می‌شود که معادل همان فولاد فروآستنیتی است. فولادهای دوبلکس دارای انعطاف پذیری و شکل پذیری بوده و در کشتی سازی و صنایع پتروشیمی از آن‌ها استفاده می‌شود.

ماهیت ورق استیل ۳۰۴

مرکز معتبر خرید ورق استیل 304

در صورتی که جهت خرید ورق استیل 304 ، به دنبال یک مرکز خرید معتبر می‌باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از مجموعه ورق‌های وب سایت استیل رونیک دیدن نمایید. استیل رونیک از جمله مراکز معتبر و خوش سابقه در عرضه ورق‌های استیل تولید کنندگان پیشرو بازار بوده و همواره در تلاش است تا ورق‌های برخوردار از استانداردهای کیفی لازم را به مشتریان تحویل دهد. شایان ذکر است که کارشناسان بخش پشتیبانی این مجموعه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات لازم جهت تسهیل فرایند خرید آنلاین انواع ورق‌های استیل بوده! و شما نیز در صورت نیاز به طرح هر گونه سوالی، می‌توانید با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید.

برچسب ها: استیل ، فولاد ، صنعت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: