bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی،در شرایطی خبر برکناری خود از این سمت را تایید کرده است که همزمان با این موضوع،شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه درگیر چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی هستند.

برکناری مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت مالی

به گزارش گروه بانک و بیمه بازارنیوز به نقل از چابک آنلاین،«مصطفی زندی» مدیرکل اسبق روابط عمومی بیمه مرکزی ضمن تایید خبر برکناری خود از این سمت ، گفت که اکنون «مصطفی رئوفی» جایگزین وی شده است. این تغییر و تحول ناگهانی در حالی به وقوع پیوسته است که از دیروز (یکشنبه ۲ مرداد) شرکت‌های بیمه‌ای فعال در این صنعت، در محل نمایشگاه بین اللملی تهران مشغول ارائه دستاورد‌های یک ساله خود  در چهاردهمین دور از نمایشگاه صنعت مالی بوده‌اند.

 

گفتنی است که نخستین روز از برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با حواشی متعددی همراه بوده است؛ برخی فعالان صنعت بیمه، افتتاحیه ضعیف و عدم استقبال مقامات ارشد دولت از این گرد‌همایی، مهمترین نقطه ضعف این نمایشگاه  توصیف کرده‌اند.

 

زندی از مهرماه سال ۹۳ تا اکنون مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی را برعهده داشت. حال مصطفی رئوفی با پشت سر گذاشتن سمت مشاور ویژه وزیر اقتصاد در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهورف به عنوان روابط عمومی بیمه مرکزی  مشغول به کار شده است.

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: