bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
هیوندا النترا 2022 از انواع خودروهای جدید است که دارای ظاهری مدرن و خاص می باشد. این نوع خودرو دارای ویژگی های ظاهری و فنی استانداردی می باشد و قیمت آن نیز مناسب است.

نقد و بررسی کامل  هیوندا النترا، اسپرتی جذاب و زیبا

هیوندا النترا 2022 از انواع خودروهای جدید است که دارای ظاهری مدرن و خاص می باشد. این نوع خودرو دارای ویژگی های ظاهری و فنی استانداردی می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. اگر شما تمایل دارید خودرویی لوکس و جذاب را خریداری کنید بهتر است از خرید هیوندا النترا 2022 غافل نشوید.

معرفی خودرو هیوندا النترا 2022

نسخه جدید هیوندا النترا در سال 2021 میلادی تولید شد و این نسخه توانست در طول مدت زمان کوتاهی دنیای صنعت را تحت تاثیر خود قرار دهد. نسخه هیوندا النترا 2021 آنقدر طراحی شیک و کاربردی داشت که سرانجام توانست جایزه بهترین خودرو سال را از آن خود کند. آخرین نسخه هیوندا النترا 2022 نیز امسال ارائه گردید و همچنان جزو خودروهای لوکس و با طراحی کاربردی به شمار می رود.

نقد و بررسی کامل  هیوندا النترا، اسپرتی جذاب و زیبا

مشخصات فنی هیوندای النترا 2022

از مهم ترین مشخصات فنی هیوندا النترا 2022 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مشخصات

حجم / تعداد / میزان

حجم موتور 

2.0 لیتر

نوع موتور خودرو

4 سیلندر خطی

تعداد سیلندر

4 عدد

تعداد سوپاپ خودرو

16 عدد

انتقال قدرت

8 سرعت اتوماتیک دو کلاچه

مصرف سوخت ترکیبی

9.3 لیتر در هر 100 کیلومتر

استاندارد آلایندگی

یورو 6

تنفس موتور

توربوشارژر

حداکثر قدرت خودرو

276 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حدکثر گشتاور خودرو

392 نیوتون متر در 1450 تا 4700 دور در دقیقه

شتاب

5.3 دقیقه

حداکثر سرعت خودرو

250 کیلومتر بر ساعت

سیستم تعلیق جلو خودرو

مکفرسون استرات

سیستم تعلیق عقب خودرو

مولتی لینک

نوع بدنه خودرو

سدان کوچک و اسپرت

نوع رینگ

آلیاژ آلومینیومی

نوع شاسی

یکپارچه

ترمز جلو

دیسکی و دوجداره از نوع هواخنک

ترمز عقب

دیسکی هواخنک

طول خودرو

4680 میلی متر

عرض خودرو

1825 میلی متر

ارتفاع خودرو

1415 میلی متر

وزن خالص خودرو

1480 کیلوگرم

فاصله محور جلویی و عقبی خودرو

2720 میلی متر

حجم مخزن سوخت خودرو

53 لیتر

قطر رینگ خودرو

19 اینچ

تعداد سرنشینان خودرو

5 نفر

حجم صندوق عقب خودرو

402 لیتر

 

جدول مشخصات فنی هیوندا النترا 2022

از مهم ترین ویژگی های ایمنی هیوندا النترا 2022 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. این مدل خودرو مجهز به ترمز اضطراری استاندارد و خودکار است.
  2. مجهز به تشخیص عابر پیاده
  3. زمانی که راننده از خط استاندارد خارج می شود خودرو به وی هشدار می دهد.
  4. مجهز به حفظ خطوط استاندارد
  5. مجهز به کروز کنترل تطبیقی با ویژگی محوری در بین خطوط
  6. مجهز به کمکی پیشگیری از برخورد رو به جلوی خودرو با تشخیص عابر پیاده
  7. مجهز به کمک راننده در بزرگراه
  8. مجهز به هشدار فاصله پارک خودرو
  9. مجهز به کمکی پیشگیری از برخورد در نقطه کور و برخورد تصادفی خودرو از قسمت عقب

نقد و بررسی کامل  هیوندا النترا، اسپرتی جذاب و زیبا

مشخصات ظاهری هیوندا النترا 2022

استایل خاص هیوندا النترا 2022 توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. نمای داخلی این خودرو به صورت راننده محور طراحی شده است. در قسمت جلویی این خودرو یک تکه براق وجود دارد. وجود این تکه براق و چراغ هایی که در قسمت جلویی هیوندا النترا وجود دارند باعث شده است که ظاهر این مدل خودرو متفاوت به نظر برسد.

سایر قسمت های هیوندا النترا 2022 دارای سبکی درخشان و ظاهری تیزرو می باشند. یک بال زاویه دار روی تنه خودرو به همراه رکاب های جانبی اصلاح شده وجود دارد. یک شکاف نیز در قسمت جلویی خودرو برای بهبود آیرودینامیک تعبیه شده است.  

این خودرو در قسمت داخلی مجهز به صفحه نمایش لمسی 8 اینچ می باشد. فضای داخلی خودرو جادار و بزرگ است در نتیجه در قسمت داخلی خودرو فضایی مطلوب برای استراحت مسافران وجود دارد. صندلی های خودرو هیوندا النترا 2022 دارای تکیه گاه جانبی مقاوم هستند به همین دلیل این مدل خودرو یک خودروی معمولی به شمار نمی رود.

مقایسه النترا و سراتو

یکی از خودروهایی را که می توان به عنوان ییک از رقبای النترا در نظر گرفت سراتو است کیا سراتو می باشد در اگر بخواهیم از نظر ظاهری این دو خودرو را باهم مقایسه کنیم می توان گفت که سراتو که در نسخه های اولیه خود خودروی را طراحی کرد که مقداری ساده به نظر می رسد ولی در سال های بعد که تصمیم به فیس لیفت این خودرو گرفته است مقداری این خودرو از نظر ظاهری جذاب و بسیار کاربر پسند شد.

در مورد النترا نیز می توان گفت که در نمای جانبی می توان شباهت هایی را برای این دو خودرو وجود دارد ، رینگ های النترا نسبت به سراتو زیبا تر است و تقریبا در سگمنت مشتریان می توان این خودرو را مناسب جوانان به عنوان یک خودروی اسپرت در نظر گرفت.

اگر بخواهیم مقایسه این دو خودرو را درون کابین آنها ببریم شاهد تفاوت های بیشتری بین این دو خودرو  خواهیم بود هیوندا در طراحی جدید خود برای النترا تغییرات بسیار خوبی را برای این خودرو اعمال کرده است و موجب جذاب شدن این خودرو در بخش طراحی شده است.

نقد و بررسی کامل  هیوندا النترا، اسپرتی جذاب و زیبا

لوازم یدکی النترا

هر خودروی نیاز به تعویض لوازم و قطعات خود دارد برای این که بتوانید قطعات  هیوندای را با بهترین قیمت و به صورت اورجینال و جنیون تهیه کنید ما به شما فروشگاهی را معرفی خواهیم کرد که یکی از معتبر ترین فروشگاه ها و وب سایت های تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم یدکی خودروهای کره ای در بازار فعالیت می کند. الماس پارت واقع در بازار تهران خیابان اکباتان و در پاساژ معصومی است و شمامی توانید همچنین از طریق تماس با شماره تلفن ویژه 021-35078 تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه برای خرید انواع قطعات این خودروها مشاوره بگیرید.

 سخن پایانی :

هیوندا النترا 2022 جزو ماشین های لاکچری به شمار می رود. این خودرو به گونه ای طراحی شده است که هم برای استفاده روزانه مناسب می باشد و هم به عنوان یک شاسی بلند لاکچری می توان از آن استفاده کرد.

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: