bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۱ هزار واحد افزایش، معادل ۱.۹۲ درصد رشد کرد.

به گزارش بازارنیوز، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته گذشته طی ۳ روز معاملاتی تعداد ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۵ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال در بیش از ۸۷۴ هزار و ۵۱۷ دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۶۱.۶۲ و ۹.۵۷ درصد رشد و ۳۳.۴۹ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۲۷۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۳ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱.۶۳ و ۸.۱۶ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۱ هزار و ۱۰۳ واحد افزایش، معادل ۰.۷۷ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۴۸ هزارو ۴۶۴ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵ هزار و ۵۴۷۳۱۶ واحد افزایش، معادل ۱.۴۴ درصد رشد کرد و رقم ۳۸۹ هزار ۶۰۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱ هزار و ۹۶۶ واحد افت به رقم یک میلیون و ۸۷ هزار و ۴۶۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰ هزار و ۸۹۵ واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۵۹۴ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۱۱ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۳۹ درصد افزایش همراه شدند.


/ تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: