bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
معاون وزیر صمت در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
معاون وزیر صمت ضمن تاکید بر هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با کالای قاچاق، خواهان توجه بیشتر استانداران مرزی و مدیران عامل مناطق آزاد بر روند نظارت و شناسایی کالا‌هلای قاچاق شد.

فیلم| قاچاق سازمان یافته؛ چالش اساسی تولید/ اولویت ما در صنعت لوازم خانگی کیفیت است

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«محمد مهدی برادران» معاون صنایع صنایع عمومی وزیر صمت در گفتگو با بازارنیوز، پیرامون آثار مخرب ورود کالای قاچاق به بخش تولید کشور اظهار کرد: در حال حاضر مشکل ما در  زمینه مبارزه با کالای قاچاق، یک کولبر و یا ته لنجی نیست بلکه چالش اساسی در قاچاق سازمان یافته‌ای که حجم کلانی از کالای قاچاق را  از مبادی غیر رسمی مرزی و یا مناطق آزاد به بازار پایتخت و یا دیگر شهر‌های مهم می‌رساند.

 

معاون وزیر صمت افزود: تدوام این مسئله تولید و اشتغال کشور را به شکل قابل توجهی تحت الشعاع قرار می‌دهد لذا برای جلوگیری از بروز بیشتر این مشکل استانداران و مدیران عامل مناطق آزاد باید نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی همچنین در واکنش به استفاده از قطعات یدکی بی کیفیت در صنعت لوازم خانگی نیز گفت: در حال حاضر اولویت ما در صنعت لوازم خانگی کشور مبتنی بر اصل حفط کیفیت و یا ارتقاء آن استوار است؛ بر اساس همین مسئله آیین نامه جدیدی در حال ابلاغ است که  وزارت صمت با استفاده از آن به دنبال رصد و حفظ کیفیت لوازم خانگی تولید داخل خواهد بود.

 

 

پایان پیام//

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: