bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
پس از آنکه در سه روز ابتدایی بازار با افزایش نااطمینانی از آینده برجام شاهد افت شاخص کل و همچنین معاملات کم رمقی بودیم؛ امروز دوباره به نظر می‌رسد با انتشار اخبار مثبت، برخی معامله گران وارد بازار شدند. ارزش معاملات خرد در دو ساعت ابتدایی بازار به حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده و همچنین حقیقی‌ها در دو ساعت ابتدایی، حدود ۲۵ میلیارد تومان وارد بازار کردند.

به گزارش بازارنیوز، بورس اولین روز شهریور ماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل در میانه معاملات با افزایش بیش از ۵٬۷۰۰ واحدی همراه شد؛ نوری با ۷۹۰، فملی با ۷۴۰ و حکشتی با ۶۱۰ واحد بیش‌ترین نقش را در صعود شاخص کل داشتند؛ در نقطه مقابل فارس و فولاد از رشد بیش‌تر شاخص تا اینجای کار جلوگیری کردند.

شاخص هم وزن هم با افزایش بیش از ۴هزار واحدی دوباره وارد کانال ۴۰۰ هزار واحدی شد.

به نظر می‌رسد که با انتشار اخبار مثبت از برجام، دوباره بازار کمی جان گرفته باشد؛ ارزش معاملات خرد در دو ساعت ابتدایی بازار به حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سه روز گذشته بهبود نسبی پیدا کرده است. همچنین حقیقی‌ها در دو ساعت ابتدایی، حدود ۲۵ میلیارد تومان وارد بازار کردند؛ این در حالی است که از ابتدای هفته شاهد تشدید خروج پول حقیقی بودیم؛ خودرو و ساخت قطعات با ۱۹ میلیارد تومان ورود پول حقیقی در مرکز توجه حقیقی‌ها قرار داشت و محصولات شیمیایی با ۱۲ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد.

در میان نماد‌های معامله شده امروز و در دو ساعت ابتدایی، حکشتی با ۳۰ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کرد؛ کالا با ۸ و شبندر با ۶ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی ورود پول حقیقی بودند.

همچنین مبین در دو ساعت ابتدایی معاملات، حدود ۱۲ میلیارد تومان خروج پول حقیقی ثبت کرد؛‌های وب با ۶ و تفارس با ۵ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی خروج پول حقیقی بودند.

/اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: