bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بسیاری از احکام، برنامه‌ها و قوانین مرتبط با بخش تعاون تاکنون به مرحله اجرا درنیامده است.

به گزارش بازارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در اولین روز از هفته تعاون (۱۳-۷ شهریورماه ۱۴۰۱) در مراسم افتتاح نمایشگاه رسم تعاون که با حضور رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک هفته تعاون به تمام همکاران خود در بخش تعاون، این نمایشگاه معرف آخرین دستاورد‌های بخش تعاون است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از احکام و برنامه‌ها و قوانین مرتبط با بخش تعاون تاکنون به مرحله اجرا درنیامده، ادامه داد: مجلس قوانین خوبی وضع نموده است، اما در عمل به طور کامل و شایسته توسط دستگاه‌های اجرایی عملیاتی نشده است.

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به دیدگاه مثبت و اعتقاد رئیس جمهور به بخش تعاون ابراز داشت: ایشان به بخش تعاون و ظرفیت و توانمندی‌های این بخش اعتقاد و علاقه دارند و به دنبال توسعه و تعالی بخش تعاون هستد.

وی خاطرنشان کرد: ما فعالان اقتصادی و کنشگران باید از این فرصت برای رشد بخش تعاون به نحو احسن استفاده کنیم.

عبداللهی گفت: امید داریم که سند بخش تعاون که قریب به ۹سال متوقف مانده است، اجرا شود و مطمئن هستیم که اجرای احکام این سند، می‌تواند جهشی در بخش تعاون را موجب شود.

وی تاکید کرد: با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری اجرا این سند هستیم که امیدواریم در فرصت استقرار دولت سیزدهم، منتج به نتایج خوب و مبارکی برای بخش تعاون شود و آن اهدافی که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی مدنظر داشتند، در این دولت به طور محسوس و ملموس محقق شود.

نمایشگاه رسم تعاون در ایام هفته تعاون (۱۳-۷ شهریورماه۱۴۰۱) از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل برج میلاد برگزار می‌شود و توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های بخش تعاون را به عموم مردم معرفی می‌کند.


/ دانشجو

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: