bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
جانشین رئیس سازمان برنامه بودجه با بیان اینکه از روند تجاری سازی علم و پژوهش حمایت خواهد شد افزود: با توجه به تحقق بیشتر درآمد‌های مالیاتی در نیمه دوم سال، پرداخت پاداش پایان خدمت همه دستگاه‌های اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گزیده ای از دستاورد های شاخص پژوهش، فناوری و نورآوری جهاد دانشگاهی گفت: تجاری سازی فن آوری ها و نوآوری ها که پیامد آن بهبود زندگی مردم است به خوبی توسط جهاد دانشگاهی صورت گرفته و این مسیر دانش بنیان و اشتغال آفرین که مطالبه مقام معظم رهبری است باید با قدرت ادامه پیدا کند.

معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه انگیزه، تلاش و تجلی اراده توسط جهاد دانشگاهی باعث غرور ملی است افزود: اساس خلقت علم است و علم موجود در خلقت باید کشف و برای بهیود زندگی مردم به کار گرفته شود.


ممبینی با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه از مسیر تجاری سازی علم و پژوهش حمایت خواهد کرد، ادامه داد: در دولت به استناد قانون حمایت از موسسات و شرکت های دانش بنیان آیین نامه های لازم در حال تهیه است و تاکنون آیین نامه مربوط به تجاری سازی در حوزه صنعت و معدن و آیین نامه پیشران اقتصادی تصویب شده و آیین نامه مربوط به حوزه کشاوری و پزشکی نیز به زودی تهیه خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بخش بزرگی از مطالبات واکسن سازی تخصص داده شده است ادامه داد: با توجه به تحقق بیشتر درامد های مالیاتی در نیمه دوم سال، پرداخت پاداش پایان خدمت همه دستگاه های اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.



/گسترش

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: