bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
شاخص کل بورس با اُفت ۱۵ هزار و ۴۲۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۳۵ واحد متوقف شد.

به گزارش بازارنیوز، امروز شنبه (۱۹ شهریور) شاخص کل بورس با اُفت ۴۳۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۴۱۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس با اُفت ۱۵ هزار و ۴۲۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۳۵ واحد متوقف شد.

آقای امید پورمحمد بازار سرمایه گفت:منفی امروز بازار غیر قابل تصور نبود و دلیل آن شرایط تکنیکالی شاخص است شاخص تا یک میلیون ۳۶۰ هزار واحد اصلاح دارد. افزایش تایم معاملات فرابورس نیز بر روند امروز بازار اثر گذار بود علاوه بر این برخی گروه‌های مانند خودرویی‌ها به سمت محدوده حمایتی خود در حال حرکت هستند.

شاخص کل با اُفت ۱۵ هزار و ۴۲۳ هفته کاری را آغاز کرد
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۶۶۲ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «کچاد» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خساپا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۴ هزار و ۷۵۵ واحدی روی پله ۴۰۵ هزار و ۵۶۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۶۶۲ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۳۷ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۹۸۱ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۹۰ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۴۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.



بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های ولغدر، غشاذرو کاذر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های وایران، ختوفا و شگل بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.



بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های توسن، نطرین و فگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثغرب، زنگان و قشیر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.



برترین عرضه و تقاضا در بورس
افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، صمعا ۲۱۲ و افران در بورس ایران داشتند.


برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و نخل بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، اعتماد و اوصتا در بورس ایران داشتند.



بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های افران، کمند و حکشتی بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خساپا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۸۶۴، اراد ۹۰۶۴ و اراد ۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و نخل ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


/ موج

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: