bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش بازارنیوز، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 61میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 615میلیارد تومان در بیش از 257هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و 795واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 388هزار و 937واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنی و صنعتی چادرملو شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری و فولاد خوزستان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 922میلیون ورقه به‌ارزش 138هزار و 495میلیارد تومان در 146هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 67واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 755واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری صبا تامین، سنگ آهن گهر زمین و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام پلیمر آریا ساسول، تولید برق عسلویه مپنا و تجلی توسعه معادن و فلزات شد.


/تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: