bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
بیرجند- جرجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

عباس جرجانی با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی در استان بیان کرد: این طرح‌ها با هدف حفظ تعادل بازار و جلوگیری از تخلف‌های احتمالی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: گشت مشترک نظارت و بازرسی از مدارس غیردولتی با هدف نظارت بر رعایت شهریه‌های ابلاغی و جلوگیری از تخلف احتمالی گرانفروشی خدمات آموزشی و اخذ مبالغ اضافی (تحت عناوین کلاس‌های مکمل و فوق برنامه) در بیرجند برگزار شد.

جرجانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ هزار و ۵۱۷ مورد بازرسی از بازار انجام شده است، گفت: طی این بازدید‌ها ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تخلفات در حوزه خوار بار، پوشاک، لوازم خانگی و نانوایی‌های استان بوده است، افزود: این پرونده‌ها در استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


/ بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: