bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از عملکرد کنونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز راضی نبوده و این مشکل باید از سوی دولت ترمیم شود.

عزم دولت؛ شرط ریشه کنی قاچاق/ مجلس از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق راضی نیست

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد صفایی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با بازارنیوز ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه‌های نظارتی کشور در مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: نبض مبارزه با کالای قاچاق در دستان دولت است؛ لذا در صورت اراده جدی سازمان‌های دولتی، معضل قاچاق در اقتصاد کشور کمرنگ و یا حتی به طور کامل از بین می‌رود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: یکی از چالش‌های مهم مجلس با نهاد‌های دولتی، به رویکرد‌های این سازمان‌ها در استمرار مبارزه با ورود کالای قاچاق و همچنین نظارت جامع بر نقاط ورود و عرضه این قبیل اجناس باز می‌گردد؛ که البته، این مسئله به مانند گذشته، همچنان حل نشده باقی مانده است.


وی تاکید کرد: در حال حاضر این سازمان‌ها، در مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق، بر خلاف انتظارات رهبر انقلاب،  چندان موفق نبودند و همانند سابق، شاهد حضور گسترده اقلام مختلف قاچاق در بازار هستیم.


صفایی در ادامه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضعیف ارزیابی کرد و درباره تذکره مجلس به این ستاد، گفت: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رئیس جمهور است؛ لذا تذکرات مجلس به عملکرد ضعیف این ستاد، به شخص رئیس جمهور داده می‌شود؛ در حال حاضر نکته مسلم این است که مجلس شورای اسلامی از عملکرد کنونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز راضی نبوده و این مشکل باید از سوی دولت ترمیم شود.


پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: